Paulaas

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Paula - 13 september 2010 19:14

Kom hem för ett tag sedan. Har ätit Kebab sallad från pizzerian och duschat. Det var hur skönt som hälst och gå spåret det är 2,5 km tror jag. Så Jag mamma och sanna gick det.


Snart börjar halv åtta hos mig och senare ullared:D Vi hörs<3

  Jag just nu:DFörut

Den mycket goda kebabsalladen:D     

Av Paula - 13 september 2010 17:12

Ska snart åka och gå ut och gå med mamma. Det låter kanske lite konstigt att åka och gå men vi ska åka till ett spår och gå det! Vi hörs efter det:D

Av Paula - 13 september 2010 17:12

Ska snart åka och gå ut och gå med mamma. Det låter kanske lite konstigt att åka och gå men vi ska åka till ett spår och gå det! Vi hörs efter det:D

Av Paula - 13 september 2010 16:16

Dålig uppdatering idag med märkte jag. Kunde inte sova i natt hade mardrömmar om en bok jag läste igår. Så sova gick inte. Sen var det skola ganska normal dag. idrott på slutet vi hade fridrott med längd och höjdhopp och kulstötning. när jag kom hem kastade jag mig i soffan och kollade på brottskod. efter det har jag bara läst.



Blir ingen outfit bild idag för att glömde ta dom i morse och nu har duktiga jag spilt glass på allt:S   

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards