Paulaas

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Paula - 28 september 2010 18:44

Hej:D Jag var ute och gick med Alice förut för att hämta sannas cykel så att hon kan cykla på den ner till vägen i morgon. När jag hämtade cykeln mötte vi pappa i traktorn. det slutade med att jag fick cykla hem ensam. Alice fick åka traktor med pappa:D Nu sitter jag här i en varm kofta och en kopp te Jätte kallt inne hos oss! Vi hörs sen

Av Paula - 28 september 2010 16:24

Sitter just nu här och äter en glass. Mamma kon just hem också. Hon och pappa ska på föräldrar möte i  kväll och det verkar som det kommer ta hela kvällen. Nej det gör det inte men om lärarna ska ta upp allt som vi i klassen ville de skulle ta upp så gör det de (Eller kanske det bra känns så?). Har varit ute och fotograferat nyss också:D Snygga höst bilder kommer upp sen:D Vi hörs när vi hörs!

  

Av Paula - 28 september 2010 16:17

 

Tröjan är vit och blå randig men det syns kanske inte...  

Av Paula - 28 september 2010 14:58

Nyss hemkommen från skolan. Musik och boklån var väl roligast. På musiken sjöng vi och spelade  Monday Morning, Det gick sådär. När vi hade boklån så hade jag inte fått boken jag beställt men förhoppningsvis får jag den på tisdag.

Nu tänker jag plugga lite svenska... Så vi hörs senare!

Av Paula - 28 september 2010 07:31

Ja nu drar jag till skolan! Ha en bra dag alla där ute!♥


  

Av Paula - 28 september 2010 06:22

   God morgon folket!♥


Igår kollade jag på Ullared. Det var kul som vanligt men man får sådan lust att åka dit... för hoppningsvis för vägarna oss till Ullared snart.


Skola idag. Inga speciella ämnen tror jag bara typ Matte,svenska,so m.fl


Uppdaterar kanske sen eller efter skolan! Vi hörs när vi hörs!



Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards