Paulaas

Alla inlägg under september 2010

Av Paula - 29 september 2010 18:44

Här kommer dagens outfit!   Vet inte vad jag gjorde för något på övrebilden:D     


Av Paula - 29 september 2010 18:10

Jag har inte skrivit mer idag för att 2 av mina syslingar var här. De är 6 och 3 kanske. Men nu har de åkte hem så nu sitter jag här igen! Tänker lägga upp lite bilder jag tagit idag och igår!    


Fler kommer efter hand:D  

Av Paula - 29 september 2010 14:49

Jag slutade skolan för 50(!) Minuter sedan nu vad har jag gjort de minuterna? Men men!

Skolan idag var kul. Vi forskade om ett land vi ville forska om (Jag tog japan) sedan lite andra lektioner. På slutet elevens val jag har något som heter från bok till film. Först läser man lite i en bok sedan kollar man på den filmen. Vi kollade på "Bläckhjärta" idag och det lilla vi såg var super! men boken var bättre det vi läste...

 Snart måste jag gå ut och fixa lite saker:( Jag degade i hop helt och hållet nu och orkar ingenting! Ska försöka resa på mig men det är lättare sakt än gjort...

Av Paula - 29 september 2010 07:13

Jag lånade två böcker i allafall på bibloteket igår:D


Sprängaren- Liza Marklund

  


Studio 6- Liza marklund


  

:)

Av Paula - 29 september 2010 06:32

God morgon!☻


Gick upp kl 6 som vanligt. Snart måste man göra sig i ordning för ännu en dag i skolan. Ma,Sv,so och Elevensval.Jag tror i allafall det är lite av schemat. nu måste jag äta frukost men vi hörs när vi hörs!

Av Paula - 28 september 2010 18:44

Hej:D Jag var ute och gick med Alice förut för att hämta sannas cykel så att hon kan cykla på den ner till vägen i morgon. När jag hämtade cykeln mötte vi pappa i traktorn. det slutade med att jag fick cykla hem ensam. Alice fick åka traktor med pappa:D Nu sitter jag här i en varm kofta och en kopp te Jätte kallt inne hos oss! Vi hörs sen

Av Paula - 28 september 2010 16:24

Sitter just nu här och äter en glass. Mamma kon just hem också. Hon och pappa ska på föräldrar möte i  kväll och det verkar som det kommer ta hela kvällen. Nej det gör det inte men om lärarna ska ta upp allt som vi i klassen ville de skulle ta upp så gör det de (Eller kanske det bra känns så?). Har varit ute och fotograferat nyss också:D Snygga höst bilder kommer upp sen:D Vi hörs när vi hörs!

  

Av Paula - 28 september 2010 16:17

 

Tröjan är vit och blå randig men det syns kanske inte...  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards