Paulaas

Alla inlägg under augusti 2010

Av Paula - 10 augusti 2010 20:31

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat idag men först sov jag ganska länge och sedan hämtade vi våran nya katt sally! Hon är så söt<33 Sen har jag varit med Sandra<3 och nu ska värdens bästa sova över här! Vi kom nyss hem från att ha handlat. det var oki:D I morgon ska jag och Sandra spela in en interjuv där jag interjuvar Sandra:D Nu ska jag kolla på film vi hörs!

Av Paula - 9 augusti 2010 19:18

Hej! Vi stannade nyss och köpte glass och nu sitter jag och njuter av en sandwich   

Av Paula - 9 augusti 2010 17:51

hej! Förlåt att jag inte har hunnit blogga idag! Just nu sitter jag i en bil på väg hem! äntligen men ändå jätte tråkigt att lämna gotland. Var har nyss åkt från oskarshamn där vi fikade och åt smörgåstårta hos min morfar. det var jätte trevligt som vanligt. när vi kommer hem så ska jag hämta Alice och i morgon ska jag hämta våran nya katt Sally! Och kanske vara med Sandra:D Nej nu ska jag facebooka lite:D <3 Vi hörs sen!

Av Paula - 8 augusti 2010 21:17

Hej! Har nyss fikat och ny sitter jag här och myser i soffan och sitter vi datorn. Kan inte fatta att vi åker hem i morgon! Buhu!!! Kommer sakna gotland. Vi har redan börjat planera att åka hit nästa år. Sakta sakta kommer vardagen tillbaka vilket inte gör specielt mycket eftersom vardagen är bäst! Saknar skolan och klassen! Men 5 av klasskompisarna har bytt skola redan nu:( Kommer sakna dom. I alla fall några. Det är baratvå veckor kvar ( tror jag) Men före det ska jag sitta en dag och skriva massa bokrecentioner för jag har varit med i en tävling om den som kan läsa mest böcker i sommar och jag kan ha en chans att vinna jag har läst ungefär 50 böcker. Kanske att jag vinner... Håll tummarna alla söta bloggläsare:D

kramar

Av Paula - 8 augusti 2010 19:40

Hej. Idag så har vi kollat runt lite vi har varit på något järnålders hus. det var ganska intressant. Sen åkte vi och badade som var jätte skönt! Lagom varmt:D Nu sitter vi och väntar på farmor,farfar och Elsie. dom ska komma och fika      Tre bilder från idag:D  

Av Paula - 8 augusti 2010 10:59

Rauk'n'roll

 
Av Paula - 8 augusti 2010 08:58

Hej! Igår när vi kom till vikinga byn så var den ut hyrd! Och marknaden i går var ungefär 5 stånd det var inte kul! i stället åkte vi in till visby och åkte ett tåg runt muren det var kul. Sen gick vi runt lite i visby och det var trevligt. Efter visby styrde vi mot en släkting som skulle bjuda på mat Jag trodde bara det skulle bli min familj, farmor, farfar och pappas kusin som bjöd på middag men inte då! pappas andra kusin kom och hennes sambo eller särbo minns inte. Sen var min syssling där och farfars brors fru (farfars bror dog förra året). Det  var en JÄTTE rolig kväll! Sen fick vi trerätters middag. Det ska man inte klaga på. BIlder kommer här:   Fick en bild när hunden såg ut som en varg!   Så här snäll är han i verkligeheten Molle!   bild från tåget  bild från tåget    Bild från tåget

biljetten   Fika

Förrätt

Varmrätt

          Efterrätt!


Nu blir det snart frukost:D  

Av Paula - 7 augusti 2010 10:16

Jag ska göra ett video inlägg men vet inte vad det ska handla om. Hjälp mig med idéer!:D

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards