Paulaas

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Paula - 15 augusti 2010 22:55

Av Paula - 15 augusti 2010 21:26

Snart börjar vi "Barn" i skolan igen och dom flesta tycker inte alls om att lämna sommarlovet bakom sig och börja igen på Höstterminen. Endel kanske tycker det ska blí hemskt andra tycker det ska bli okej och endel där jag infattas längtar tills skolan börjar. Jag älskar skolan och jag vill hemskt gärna köra igång igen. Endel kan tycka att det ska bli skönt att komma tillbaka och träffa alla vännerna igen, eller igentligen tror jag det är väldigt många. Just det är inte det som får mig att vilja komma tillbaka. Visst har jag endel vänner i klassen och jag trivs väl helt ok men jag vill tillbaka och plugga,läsa och jobba på alla lektioner.Skolan för mig är vardagen men också en sysselsättning som man lär sig mycket av. Visst gillar jag inte alla ämnena men endel saker i alla ämnena är intressanta. Det ämne jag gillar minst är nog biologi när vi har det på i no. favorit ämnena är svenska, engelska,so och ibland matte. svenska är väl bäst av alla. Läsa och skriva är jätte roligt och det tillhör ju svenskan. Matte kan vara tråkigt ibland jag tycker inte om multiplikation jag kan men jag gillar inte just de kapitlerna i matte boken. Jag tror att decimaltal är roligast. I alla fall börjar äntligen det igen med tidiga morgonar och läxor. undrar om det verkligen finns fler människor som gillar detta.   

Av Paula - 15 augusti 2010 21:01

Hello! Kom precis hem från min faster och kusin:D En mycket trevlig kväll med massa skratt. försäljningen gick super och när jag hade betalat tillbaka till farmor hade jag fått 670 kr! Så jag känner mig jätte nöjd. nu ska jag bara njuta lite framför datorn och en ny bok:D   tårta och kakor hos kusin!     allt vi lånade hos kusinen   allt kusin fick i present   bullar och maränger    vi hörs<32333 

Av Paula - 15 augusti 2010 11:16

hello! Här komemr min försäljar outfit:D












      


Hoppas alla får en toppen dag:) Här ska det säljas:D

Av Paula - 15 augusti 2010 09:07

Hello! idag ska jag stå och sälja bullar som ni vet:D så jag kanske inte bloggar för än i kväll för att direkt efter att jag har sålt så åker vi och firar min Kusin som fyllde år när vi var på gotland. det blir kul attt träffa kusinen och Faster.nu blir det nog dags att göra sig i ordning:D vi hörs när vi hörs!   en av våra kattungar som flyttade.

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards