Paulaas

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Paula - 4 augusti 2010 21:59

hello! sitter här nu med en påse chips och kollade nyss på nyheterna och att Bolt är här han som är så snabb.Idag så åkte vi runt med farfar det var intressant. Sedan åkte vi till en släkt som vi aldrig träffat. Pappas kusïn och min syssling som tydligen bodde i barcelona i vanliga fall! Hur kul som hälst! Sedan åkte vi och badade! Vilka vågor det var! Så kul var det. Nu ska jag kolla på tv och mumsa på min favorit chips! Kramar

Av Paula - 4 augusti 2010 08:31

Här kommer min outfit för dagen!

Kommer antagligen att ha munktröja och regnjacka över!  

Av Paula - 4 augusti 2010 08:15

God morgon! gick upp halv 8 Och efter det har jag duschat! Idag ska jag på rund tur med Farfar,Sedan ska vi hälsa på en släkting pappas kusin, Där ska vi antagligen bada, Sedan ska vi åka till en vikinga by. Ganska mycket att göra idag så jag kanske inte kan Blogga för än i kväll:( Farmor och farfar kommer vis nio så måste skynda på! Vi hörs senare Kramar Paulis

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards