Paulaas

Alla inlägg under augusti 2010

Av Paula - 28 augusti 2010 15:26

   

* Spinnande

Hur härligt är det inte att ha en spinnande katt i knät och man kan sitta och klappa på?


* Öppen låga.

Hur mysigt är det inte med ett levande ljus nu i höstens tider.


* Gosigt om fötterna.

Vad slår igentligen ett par mysiga strumpor när man fryser? Inte mycket inte!



  

* Att vara sjuk

Halsen värket , man kan inte andas genom näsan och man fryser och är jätte varm om var annat.


Kommer inte på något annat just nu! Ska försöka göra bloggen lite intressantare! Kan ni alla som läser hjälpa mig? I Need Help!


Av Paula - 28 augusti 2010 15:05


En video blogg om typ ingenting!

Av Paula - 28 augusti 2010 12:25

Min outfit idag kommer helt och hållet från mammas garderob:D Där är det perfekt att dyka ner bland och dra fram sköna kläder!

   Linne- Hm (Gammalt) shorts- vet ej Armband-Egen gjort halsband ingen aning förkläde- Vet ej

Av Paula - 28 augusti 2010 12:08

hej! Nu har jag JÄTTTE ont i halsen den sprängs snart! Just nu står en rågsiktsdeg på jäsning så jag tänkte vila lite efter som jag ändå är sjuk. Sitter och kollar på bloggar just nu och gör om min outfit i picnik visar den snart! kram kram!

Av Paula - 28 augusti 2010 09:58

Hej! Känner mig lite friskar idag jippi! snart börjar melodikrysset sedan ska jag baka matbröd igen och ganska mycket! Kanske blir så att jag bakar bröd varje lördag? Det får vi se! Ska se om jag hittar på en outfit idag! Vi ser sedan kramizzar!

Av Paula - 27 augusti 2010 14:52

ja!  Feber fortfarande tjock i halsen och snuvig. är trött på att vara sjuk men det är ju inget jag bestämmer.Sitter nu och kollar på Friends och fryser.

Av Paula - 27 augusti 2010 10:07

Hej alla friska männsikor där ute och er som är sjuka också förstås! Jag sitter här och är sjuk. Det gick bra hos gudmor i går men blev ännu mer hängig en vad jag var förut och halsen värkte. Nu Har jag inte ont i halsen men antaligen feber och så är jag jätte snuvig! har knappt sovit idag så tänkte försöka med det ett tag- Jag kommer bloggen senare! kramizz

Av Paula - 26 augusti 2010 16:40

hej! Förlåt att jag inte har bloggat för att Jag inte orkade när jag kom hem för att vi fick stå och vänta på skolbussen i en timme! Skolbussen ska komma 14.00 och vi var där då allihopa. Efter 30 minuter så ringde skolan till buss bolaget och frågade vart de var och dom skulle skicka en buss men först så svarade dom inte och när de väl svarade så skulle du skicka en. sen stog vi där i ungefär 20,30 minuter och sen skjusade en lärare hem oss. Nu ska vi till gudmor! skriver väl mer  senare!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards