Paulaas

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Paula - 11 augusti 2010 22:28

Här kommer ett video inlägg! Sorry för den gula bilden fel på min webb camera  Titta gärna ska göra ett med min camera nästa gång!

Av Paula - 11 augusti 2010 20:51

Hej! Idag har jag varit med sandra och vi spelade sims,kollade på tv, satt vid datorn och var ute på promenad med alice. I morgon är planen att baka hela dagen! på söndag är det en sommarfest/Marknad och där sitter jag alltid och säljer maränger och bullar. Festen börjar vid 15.00 tror jag och förra året hade jag allt sålt 14.58 eller något sådant för att alla som står och säljer köper alltid av mig så det brukar ta slut. Det är även en bra inkomstkälla. Jag ba´kar med farmor och hon brukar ta betalt för Ingredienserna sen får jag ta resten tror jag. nu blir det väl data sittande ett tag till sedan att läsa<3 God natt alla söta läsare!

Av Paula - 11 augusti 2010 20:43

Här kommer ett par bilder på Sally!:D     

Av Paula - 11 augusti 2010 14:49

Hej. har nyss duschat och nu ligger söta Sally i mitt knä och sover. Sally är verkligen sötaste katten just nu! Jag ska försöka göra ett video inlägg snart man jag vet inte vad jag ska göra om. Kanske visa upp sally? vi hörs

Av Paula - 11 augusti 2010 07:14

God morgon! hela natten har Sally sovit i min säng. Värdens goaste katt. Just nu ska jag och Sadra spela sims 3. I går köpte jag tre böcker. en anna jansson, höst offér och Elsas mode som är en bok om en blogg. Nu ska jag hjälpa sandra med simset. vi hörs<333

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards