Paulaas

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Paula - 21 augusti 2010 21:40

Hej bloggen! förlåt att jag inte har bloggat mer idag. Brödet blev jätte bra:D men nu till lite intressantare saker! I morgon ska jag åka till skara sommarland med Sandra + familj och min familj! Det blir superduper! älskar verkligen skara:D Jag har varit där förut men det är alltid super kul! Det är enda stället jag kan åka karuseller  på. De är lite lugnare än vanliga som tur är. kan inte åka karusell annars jag är jätte rädd för det. Nu ska jag bara sitta här och ha det kul:D vi ses i morgon!

Av Paula - 21 augusti 2010 12:51

Hej bloggen! nu ¨åller jag på och bakar bröd:D Det blev inte av igår så idag så kör jag i gång! Sk baka tekakor:D the basebolls går på cdspelaren:D Nu kanske smöret har kallnat:D vi hörs mer när det jäser!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards