Paulaas

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Paula - 5 augusti 2010 22:53

Sorry att jag inte bloggat men har inte varit i stugan och när jag väl kom hit orkade jag inte. Men idag har det varit en fantastisk dag! Rauker är jätte häftiga och roliga att upptäcka! I morgon ska bilderna komma! Sandii.bloggplatsen.se och Paulissyrra.bloggplatsen.se har fått headers och dom har jag gjort! ha det super bra! kramar!

Av Paula - 5 augusti 2010 06:25

God morgon! Kom på att jag inte skrev igår vad vi skulle göra idag så tar det nu. Idag ska vi ha en hel dag på ... Fårö! Det är en liten ö in till gotland och det ska vara jätte vackert där tydligen! Hoppas det blir det idag!  fårö ligger längst upp på gotland och vi bor ganska långt ner så det tar väl 1,5 timme att åka bil. Sen får man åka färja en bit till fårö.  Där brukar det vara sådan kö så vi ska åka vid 8 alltså måste jag skynda mig;) Ha en bra dag!   raukar som finns på fårö. google bild  

Här är en rätt vi åt igår saffrans pankaka med glass och saffrans pankaka är inte specielt gott enligt mig men det var kul att testa!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards