Paulaas

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Paula - 3 augusti 2010 23:07

Hello! I morgon ska vi gå på rundtur med farfar eftersom han är född här! det ska bli kul men vi måste gå upp vid 8 med jag går nog upp halv för att kunna duscha. Nu har vi fixat syrrans blogg också adressen dit är: paulissyrra.bloggplatsen.se

Läs!

Nej nu är det faktiskt dags att tänka på refrengen (Ett talesätt som bertyder att dra sig tillbaka) ;) God Natt alla bloggläsare i natten!

Av Paula - 3 augusti 2010 22:37

Här kommer bilder från gotland!   Vi slutade med glass:) Min hette choklad bomb och var: Två kulor choklad glass, Grädde,Mjukgalss,choklad sås och Choklad strössel! MUMS!       Vi var på ett muséum:)         Sanna vid en staty utanför   Märken från muséumet sådant har dom gjort i stockholm också utanför naturhistoriska   En fika på för middagen   Vi tände ett ljus i kyrkan. Santa maria domkyrka var vi i,Tornen här nere är på den kyrkan          


Hoppas bilderna duger!   

Av Paula - 3 augusti 2010 20:51

Hej! Idag är det mammas och pappas bröllops dag idag! Så nu ska vi fira det med pizza! Visby dagen har varit jätte bra och jag har tagit 101(!) Bilder på denna dag! Nu ska jag sluta bilder kommer sen! Skriv gärna ett grattis till mamma och pappa! I kväll så ska jag hjälpa lilla syrran att göra en blogg! Kommer lägga ut det sedan! Kram!

Av Paula - 3 augusti 2010 11:42

       Här kommer min outfit för dagen! En favorit outfit om ni frågar mig!

Av Paula - 3 augusti 2010 10:43

God morgon! Idag gick jag upp vid halv 10 och man sov jätte skönt i sängarna! Jag kom på att jag glömde berätta mammas godagärning i går. Vi var på väg mot Visby (För att hämta pappas medecin) Så Kom det en hund mitt i vägen! Så mamma och pappa stannade och mamma tog upp hunden som skuttade i mot henne. Sedan så såg vi att en bit bort fanns det än som hade samma raser som denna var. Sedan lämnade vi tillbaka hunden och vi fick komma in och hälsa på hennes 4 hundar. Alla var småhundar och jätte trevliga!


Idag så blir det att gå i visby så uppdatering kommer sen:)

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards