Paulaas

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Paula - 2 augusti 2010 23:40

Hello! I morgon blir det vår "Gå runt i visby dag" Och det ska bli ur kul! men berättar mer i morgon Ska sova nu! Natti Natti!

Av Paula - 2 augusti 2010 23:25

Här kommer massa bilder på stugan.

Mamma och pappas säng.   Ett av badrummen   Det andra badrummet   Sannas rum.   Köksbordet   Köket   allt i köket  

ett skåp i vardagsrummer/Mitt rum.   Soffan.

Min säng!     


Hoppas ni blev nöjda med den lilla rundturen!  

Av Paula - 2 augusti 2010 23:15

Hej bloggen! Har nyss varit och "Badat" Vi badade inte för det var långgrunt och JÄTTE Kallt! Men innan vi kom till badet fick vi gå genom massa vatten pölar. Att gå barfota så får mig att tänka på astrid Lindgren filmer. efter vatten pölarna så kom det illa luktande tång. Det är inte trevligt att gå i. Sen gick vi i och vattnet räckte högst till knäna. när vi sedan hade packat i hop allt så såg vi att där korna går (Det går kor där) att det var öppet precis där vi gick och det fanns ingen grind där utan vi gick mitt i hagen. För att förbättre situvationen ännu mer så var det bara tjurar.Men Det var trevligt ändå:) Här kommer bilder på en faktiskt fin badstrand bara man inte badar där.               

Av Paula - 2 augusti 2010 13:25

Hej alla nyfikna läsare. Nu sitter jag här i min säng i stugan på gotland:) Stugan/Huset är verkligen jätte fint! Vi åkte bil hela natten ungefär och det gick bra. Sen åkte vi på färjan och det gick jätte bra! sen kom vi till gotland och ¨då åkte vi direkt till En släkting som farmor och farfar också ska sova hos. Där fikade vi också kom min syssling dit också. Nu ska vi snart åka och hämta medecin åt pappa för han glömde sin hemma! Sen tror jag vi skulle åka till samma släkting igen och äta där. Bilder från resan kommer sen! Nu ska jag fortsätta att hålla på med datorn! Vi hörs!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards