Paulaas

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Paula - 25 augusti 2010 19:25

Hej! Jag gick hem till en klasskompis som heter hanna efter skolan idag det var jätte kul vi åt,kollade på tv och läste:D En Super rolig dag! annars i skolan hade vi svenska,so,hk bland annat. Snart börjar fångarna på fortet och sedan blir det väl natt sova eftersom det är skola i morgon med:D Har syslöjd i morgon och jag gillar faktiskt inte det. Hoppas bloggningen fortsätter att vara någolunda aktiv:) hörs kanske senare eller i morgon! kramizzar!  


Av Paula - 25 augusti 2010 07:13

Hej! Ska klämma in dagens outfit och en dagens innan jag går.


Dagens roligste: Hemkunskapen i skolan

dagens måste:Blogga mer

dagens tråkigaste:Engelskan tror jag. Jag älskar engelska och onsdagen har det bästa shemat så:D

Dagens outfit: mörkblåa jeans en beige tröja med något mönster på strumpor.

Dagens sak: En bok kanske?



  

Av Paula - 25 augusti 2010 06:08

Hej! Jag har värdens hemskaste uppdatering just nu! Jag är ledsen för det men varje dag när jag kommer hem från skolan så är jag Jätte trött. Jag lovar att jag ska uppdatera bättre! detta blir ett kort inlägg för snart brekfast!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards