Paulaas

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Paula - 1 augusti 2010 23:31

Hej! Nyss tog vi ett nattmål som bestog av skogaholmslimpa med smör och ost och Coca cola Zero. Det normalaste natt målet:) Klockan  är nu lite över halv tolv... Det ska bli så spännande! Nu blir det väl att sitta här och bara vänta. Det är inte specielt kul. Vill ju åka NU! Äsch Vi hörs senare my friends<333 kramizzar

Av Paula - 1 augusti 2010 21:51

Hej! Nu har jag och familjen gjort en del saker som vi skulle göra innan vi åker. Vi var och lämnade Alice hos sandra och hennes familj som ska ha hand om henne när vi åker. Sen var vi och hälsade på våran nya katt (som vi ska hämta efter gotland) Vi har döpt henne till Sally. Nu ska jag läsa lite bloggar,Ta det lungt och ta och se om jag har packat allt! Snart far vi i väg till (Förhoppningsvis) Soliga och sköna gotland för en skön semester. Det kan hända att det dycker upp ett inlägg sen men annars så får ni veta allt i morgon eftermiddag. Först på listan i morgon är att hälsa på all släkt på gotland. Min farfar är gotlänning från början så släkten finns ju där. Sen vid 1 tror jag vi fick kolla in Huset vi ska bo i:) Då kommer jag ge er massor med bilder! Det lovar jag. Nu ska jag kolla allt! Vi hörs i morgon/Sen:)))

Av Paula - 1 augusti 2010 14:11

   Hej! Nu har vi sprungit runt och letat efter mobila internet grejen som man stoppar i datorn. Den fanns inte i kartongen som jag trodde. Men Mamma hittade den efter ett tag. Jag tänkte visa bilder på alla elextorniska grejer jag ska ha med!

Mobilen!

Alla Grejor!


Min Filmkamera


  Båda är laddare till Film kameran



Min Vanliga kamera


Kamera laddare


In Laddnings kabel till Kameran


Mobila Internetet

  Usb minne till mobilen.


Av Paula - 1 augusti 2010 11:43

Hej! Just nu är det full fart på packning här:) Vi åker ju i natt!!!! Så här tänkte jag visa bilder på alla böcker jag ska ta med!


111 Rebusar Blir rolig att lösa lite:)

      Kitty och spöket på stora skuggan: Ännu en kitty bok att snabbt ta sig i genom.

IsPrinsessan av Camilla Läckberg:

  

   Da vinci koden dan brown

   Kitty och den hemliga grottan


Kitty í spökhuset

Änglar och Demoner Dan Brown


         Kitty och den talande roboten


Det var alla så här långt;) Kanske ramlar in en till.


Snart ska vi åka och fylla på mobila internetet. Sedan får vi väl se. Kläder har vi nyss packat och jag känner att jag fick med mig det jag ville. Det ramlar nog in ett inlägg snart. Vi hörs snarast<3  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards