Paulaas

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Paula - 26 augusti 2010 16:40

hej! Förlåt att jag inte har bloggat för att Jag inte orkade när jag kom hem för att vi fick stå och vänta på skolbussen i en timme! Skolbussen ska komma 14.00 och vi var där då allihopa. Efter 30 minuter så ringde skolan till buss bolaget och frågade vart de var och dom skulle skicka en buss men först så svarade dom inte och när de väl svarade så skulle du skicka en. sen stog vi där i ungefär 20,30 minuter och sen skjusade en lärare hem oss. Nu ska vi till gudmor! skriver väl mer  senare!

Av Paula - 26 augusti 2010 07:24

Hej! vi ska ha skolfoto 9/9 och jag tänkte att ni kanske skulle ffå vara med och bestämma! Jag kommer snarast lägga ut massa outfits som jag kan tänka míg och ha! och kanske sminik till också?  Jag hoppas alla vill vara med och rösta men först måste jag ha skolan sen kan jag börja med detta "Projekt" 


Men nu måste jag snart rusa till skolan!

Av Paula - 26 augusti 2010 07:07

God morgon bloggen!  Gick upp som vanligt kl 6 och åt frukost. I skolan idag ser shemat ut så här:'

Slöjd: Gillar inte syslöjd

rast: Det är inte specielt kul.

matte: Jätte kul! Vi håller på med decimaltal! roligast i matten ever!

svenska: Ett favorit ämne:D

lunch+ Rast: Äta lunch och sedan en tråkig rast.

engelska: Också ett favorit ämne!

bild: ett ganska okej ämne.



Vi tar en dagens också:D


Dagens roligaste:matten

dagens tråkigaste: Att jag har ont i halsen!

Dagens outfit: jeans en tröja och strumpor

dagens smink:Inget

dagens måste: Halstabletter

dagens väder: grått och trist och det ska regna:( Nu är det höst! :D


Vi hörs efter skolan! :D Ha det toppen tills vi hörs igen!



Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards