Paulaas

Alla inlägg under augusti 2010

Av Paula - 18 augusti 2010 15:43

hej här kommer bilderna från igår!                  Ser onormal ut där!  

Av Paula - 18 augusti 2010 15:30

      Sorry att jag inte har laddat upp bilderna!




efter;D



Före!

Av Paula - 17 augusti 2010 18:32

hej:D Jag läser många bloggar och flera gör hiss och diss så jag tänkte göra en jag med. detta ärbara vad JAG tycker.


  

- Att skolan snart börjar

- Soligt väder.

- våran nya kattunge Sally

- Sandra


  

- när bra bokserier tar slut.

- När vänner sviker

- trasiga jeans

- fiskbullar



kommer inte på mer:D  det var verkligen en gott och blandad hiss och diss!

nu blir det lasange!

Av Paula - 17 augusti 2010 18:07

hej! har suttit och skrivit bok recentioner ganska länge nu. idag har jag varit på svampen (ett vattentorn) och på tekniska kvarnen. jag kommer skriva mer om detta snart kramizzar!

Av Paula - 17 augusti 2010 09:46

Förlåt att jag inte bloggade igår men jag satt och kollade ¨på Veronica Mars första säsongen! ska kolla vidare på det nu jag bloggar sen:D  

Av Paula - 16 augusti 2010 20:35

ska nu mysa med familjen efter en cykel tur. Har legat inne och kollat på veronica mars hela dagen. Vi hörs

 
Av Paula - 15 augusti 2010 22:55

Av Paula - 15 augusti 2010 21:26

Snart börjar vi "Barn" i skolan igen och dom flesta tycker inte alls om att lämna sommarlovet bakom sig och börja igen på Höstterminen. Endel kanske tycker det ska blí hemskt andra tycker det ska bli okej och endel där jag infattas längtar tills skolan börjar. Jag älskar skolan och jag vill hemskt gärna köra igång igen. Endel kan tycka att det ska bli skönt att komma tillbaka och träffa alla vännerna igen, eller igentligen tror jag det är väldigt många. Just det är inte det som får mig att vilja komma tillbaka. Visst har jag endel vänner i klassen och jag trivs väl helt ok men jag vill tillbaka och plugga,läsa och jobba på alla lektioner.Skolan för mig är vardagen men också en sysselsättning som man lär sig mycket av. Visst gillar jag inte alla ämnena men endel saker i alla ämnena är intressanta. Det ämne jag gillar minst är nog biologi när vi har det på i no. favorit ämnena är svenska, engelska,so och ibland matte. svenska är väl bäst av alla. Läsa och skriva är jätte roligt och det tillhör ju svenskan. Matte kan vara tråkigt ibland jag tycker inte om multiplikation jag kan men jag gillar inte just de kapitlerna i matte boken. Jag tror att decimaltal är roligast. I alla fall börjar äntligen det igen med tidiga morgonar och läxor. undrar om det verkligen finns fler människor som gillar detta.   

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards