Paulaas

Alla inlägg under augusti 2010

Av Paula - 15 augusti 2010 21:01

Hello! Kom precis hem från min faster och kusin:D En mycket trevlig kväll med massa skratt. försäljningen gick super och när jag hade betalat tillbaka till farmor hade jag fått 670 kr! Så jag känner mig jätte nöjd. nu ska jag bara njuta lite framför datorn och en ny bok:D   tårta och kakor hos kusin!     allt vi lånade hos kusinen   allt kusin fick i present   bullar och maränger    vi hörs<32333 

Av Paula - 15 augusti 2010 11:16

hello! Här komemr min försäljar outfit:D












      


Hoppas alla får en toppen dag:) Här ska det säljas:D

Av Paula - 15 augusti 2010 09:07

Hello! idag ska jag stå och sälja bullar som ni vet:D så jag kanske inte bloggar för än i kväll för att direkt efter att jag har sålt så åker vi och firar min Kusin som fyllde år när vi var på gotland. det blir kul attt träffa kusinen och Faster.nu blir det nog dags att göra sig i ordning:D vi hörs när vi hörs!   en av våra kattungar som flyttade.

Av Paula - 14 augusti 2010 15:55

hello! Här är det sååååå varmt!!!! Idag har jag  bara hållit på och rensat ett skrivbord som stod på vinden som vi flyttade ner och ska ha datorn m.m på. ni får en före och efter bild sen<3 i kväll vet jag inte vad jag ska göra men hoppas det blir något kulD:D vi får höras senare:D vi hörs<3


Av Paula - 13 augusti 2010 19:28

Av Paula - 13 augusti 2010 12:58

Outfiten för dagen:D

Dålig bild jag vet:I

Julia kommer vid 2 så ska börja göra mig lite smått i ordning för att åka:D

vi hörs senare!  

Av Paula - 13 augusti 2010 06:41

God morgon! Idag blir det ju shopping som sakt ;D Vet inte om jag kommer köpa något men då visar jag er såklart:D efter som julia och jag är värdens bokslukare så kommer vi nog fördrömma tiden på Bokia:D Skönt att jag kommer dra in lite pengar på söndag för att jag är lite snål av mig. Nu ska jag snart börja göra mig i ordning och då tänkte jag bjuda på en videoblogg kanske om hur jag gör i ordning mitt hår:D hoppas det blir intressant:D Bild på mig innan:D  

Av Paula - 12 augusti 2010 19:57

hej alla! Min kusin fyller år och hon vill ha saker från viva la diva. Vart köper man smink från det märket? Hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards