Paulaas

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Hårtips Crul power!

Av Paula - 30 augusti 2010 17:08

   Hej! Jag tänkte skapa lite roligare kategorier här på bloggen och tänkte börja med flera tips ni kommer få från mig. Det kan vara lite tips om allt möjligt men mest komemr det nog vara tips på böcker, hårsaker och kanske lite smink.

 

Här kommer det första tipset!

 

Mitt första tips är ett hårtips och detta hår handlar om mitt favorit produkt.

 

Min Favorit produkt är en som heter Crul power och den går att köpa på frisörsalonger. där jag köper den tror jag det kostar 199 kr. Den kanske är mer för lockigt hår än rakt så ni som också har lockigt hår tror jag den är perfekt!



Här kommer en annan som har recenserat Crul power som jag hitta på google.

 

REF produkter identifieras på ett mycket enkelt sätt, mha olika siffror. Varje siffra beskriver det unika karakteristiska hos varje produkt. Vilken styrka? vilken glans? och vilken volym? de svaren får man med siffrorna 0-5.

 

Curl Power är en stylingsprodukt som framhäver lockar och har siffer kombinationen 244. Ger lätt styrka, hög glans och hög volym
Jag hade hört mycket gott om den och till slut hamnade den hos mig också och det ångrar jag inte. Jag använder den i handdukstorkat hår för att få ut maximal volym och mjuka lockar med studs. Det går även att använda i torrt hår.


Jag har långt fint hår med självfall och mina lockar behöver hjälp på traven, de blir risiga om jag jobbar mycket med de det räcker med att jag drar fingrarna genom håret, och curl power sätter mina lockar på plats. Jag pumpar ut lite i taget, flaskan har ett pip munstycke och varje pump ger en ”korv” av gelen, och fördelar det försiktigt i håret och kramar upp lockarna. För riktigt vackra lockar fönar jag med en föntratt. Lockarna blir inte krispiga utan mjuka, inget frizz. Lockarna håller i flera dagar och är lätt att skölja ur.

 

En riktigt bra produkt för den som vill locka fram sina vågor. Passar utmärkt till kortare frisyrer och om man har finare hår. Glansen är lite si och så där med kunde ha varit bättre därför sprayar jag i lite glans spray också, den borde kanske ha hetat 234 istället för 244))). Curl Power är mycket dryg och värt pengarna.

Källa:http://forhair.nu/styling/ref-curl-power-244-styling/

Håller helt och hållet med henne:D

 

 

Om ni har testat denna eller gör det efter detta så vill jag hemskt gärna veta vad ni tyckte om den!

 

 

Kramar och Lycka till! XOXO Paulis

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 13 april 2011 19:04

   

Av Paula - 31 mars 2011 14:39

                                                                ...

Av Paula - 30 mars 2011 06:10


Hej då Hej då. Nu går jag till andra sidan. Devote hittar ni mig på. Fotografi.devote.se om man ska vara noga. Då kommer det bli foton och  inte så mycket annat. Men där är jag om någon undra:D      ...

Av Paula - 24 mars 2011 07:21

Ger mig strax av för sista dagen i skolan denna vecka! Hörs runt halv tre! ...

Av Paula - 23 mars 2011 20:07


    .. Så hade jag på mig denna oútfit:)  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards