Paulaas

Alla inlägg under maj 2010

Av Paula - 7 maj 2010 14:23

Jippi! Äntligen är det Fredag!<3 woho! Ju tänkte jag slappa med te och något gott, Framför datorn/Tvn eller vid någon bok;) Och bara slappa och vila ut! Hoppas ni också får en Skön skön fredag!<33333 Nu ska jag VILA!





  

Av Paula - 7 maj 2010 06:22

            God morgon! gick upp 06.08 eller något sånt där. Skolan väntar snart *suck!* Jobbigt idag faktiskt, Gymnastik ute,NO,Lunch,Engelska och Matte! Inga roliga ämnen! Svenska typ vill jag ha men det får vi inte på fredagar =C Men förhoppningsvis överlever jag denna fredag också. Här kommer lite bilder från när jag pluggade igår!




'jag!Snyggt block!sudd Min snygga Te kopp<3


Nu ska vi äta frukost! Kram!

Av Paula - 6 maj 2010 18:05

I dag känner jag mig väldigt "duktig" Har nämligen Tvättat min, syrrans och farmors cyklar! Vattnet var JÄTTE Kallt och fryser nu om fingrarna! Tänker nu på att koka en kopp te och sätta mig vid engelska läxan igen! Glosor dom är inte kul! Men jag måste *suck* Hoppas ni slipper läxor! Jag gör det inte. Mamma städar Länge idag pappa är ute och Sanna är borta med farmor! Så det är bara jag katterna och alice inne! Nej Nu måste jag sluta blogga för stunden mitt te vatten kokar!



Kramar!'


  

Av Paula - 6 maj 2010 14:28

   Hej! Kom just hem från skolan. Det var så där idag, Jag han inte klart med min "sak" på träslöjden men nästa gång blir jag nog klar! Nu tänkte jag lägga mig i soffan och läsa en bok jag har fått låna av min jätte snälla lärare Pernilla<3 ha en bra efter middag herrå!



Av Paula - 6 maj 2010 07:30

Nu är det dags att dra snart en vanlig skol-dag. Det roligaste idag är väl svenska och Slöjd hoppas jag blir klar med min sak på slöjden visar er om den blir klar! Ha en bra vardags dag!



Förlåt att alla blir ganska korta just nu! Skrever ett låångt inlägg när jag kommer hem!



  

Av Paula - 6 maj 2010 06:29

God morgon! Jag gick upp 5.51 ganska tidit eller? Trött är jag i allafall, I dag ska jag inte göra något vad jag vet. Snart är frukost så jag måste börja äta! Hoppas jag kan skriva en gång till innan  jag åker till skolan! Kramiz!






/ Paulis

Av Paula - 5 maj 2010 21:00

god natt allesammans Nu är det snart dags att gå och lägga sig! Kram kram!


Älskar alla läsare och hoppas ni får en bra torsdag I morgon!



  

Av Paula - 5 maj 2010 16:51

Nu Kommer min första fundering! Förlåt om ni har fått vänta på den.



Jag funderar på varför Man alltid typ säger " Jag vägrar Jag tänker inte göra det " m.m Jag gör i allafall det. Som tillexempel När jag skulle åka skidor upp i sälen på påsklovet. Jag hade aldrig stått på ett par skidor och min pappa tvingade mig att åka genom att beställa en privatlärare som skulle lära mig, syrran och Mamma att åka skidor. Jag var tvär jag skulle defenitift INTE Åka skidor Jag var Jätte tjurig hela dagen. Sen började jag gråta för att jag inte ville då blev pappa galen på mig! Han vart verkligen jätte arg! Och det hade han verkligen rätt att bli! Sen skulle vi på Privat lektionen och Jag vägrade när läraren kom också så han pratade med mig och varför m.m och tillslut blev jag tvingad och åka. Vi började med några "lätta" övningar men jag var fortfarande tvär och sur. Sen började vi åka ner lite i en nedförsbacke och jag började slappna av och slutade tänka på att vara tvär och sur. Efter en timme (så lång som lektionen var) Så Var det bland det roligaste jag hade gjort i mitt liv! Så vi beställde en till lektion och då åkte vi i en backe och sen efter den lektionen beställde vi en till lektion och då lärde vi oss svänga m.m och vi kommer defenitift åka till Sälen igen och åka skidor. Jag var så nöjd med mig själv den veckan och det är jag fortfarande. Jag brukar alltid vara tvär och sur sen testar jag och tycker det är jätte kul! Om ni brukar vara som jag inte tänka testa något eller smaka något m.m tänkte då på försök verkligen att tänka på detta och prova! Det kanske blir det bästa ni har gjort eller så gillar ni det inte alls men ni har i allafall testat! Jag vet att många säger så men Jag menar det Verkligen! TESTA!


Detta blev väldigt långt men jag hoppas verkligen att ni tyckte om det! Kramiz



Min FÖRSTA Fundering i bloggen! Jippi! det ska vi fira!


/ Paulis

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards