Paulaas

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Paula - 25 maj 2010 19:58

Klockan är åtta och jag har inget att göra... tror inte jag vill kolla på kören jag måste nog plugga engelska! Inte det roligaste man kan göra men det är sista engelskan för terminen! Då kanske jag kan stå ut med den? Bara kanske... bjuder på en liten webbcamera bild!


Det är något fel på Webb Cameran! Jaja! Hoppas ni har en bra kväll! Kramizzar!  

Av Paula - 25 maj 2010 19:14

JA hittade ett recept på Hemma gjord glass i Amelia som jag lånade av mamma! Såg inte dom jätte goda ut? Det skulle man pröva! Kanske till mors dag? Ni kommer väl i håg era Mammor på söndag???? Det ska i alla fall jag göra frukost ska jag göra bl.a Hur ska ni fira er mamma om ni ska det???

¨

Här är recepter på Glassen:


Yoghurtglass med blå bär:

Du behöver: 

5 dl grekisk yoghurt

300 g frysta blå bär (Går med andra bär också)

2,5 dl socker

3dl vispad grädde


gör så här: Blanda yoghurt,blåbär och socker. Vispa grädden och vänd den i yoghurtblandnigen. häll alltsammans i en plastbehållare, frys i minst två timmar, ta ut och rör om den då och då. Servera!'


Smarrigt smarrigt!    

Av Paula - 25 maj 2010 16:52

Hej! Johanna åkte just hem, Vi har bara kollat på katter hehe! bilder i massor:   Ska läsa Denna senare! Behöver nog lära mig lite till!   Söta Katterna!  


Pappa håller på och duka Nu blir det kassler och Potatis gratäng! Mycket Mumsigt!

Jag skärde mig på potais skalaren förut det svider=/  Klantiga jag!


Nu ska jag avnjuta en måltid! Åter kommer antagligen senare kramiz

  

Av Paula - 25 maj 2010 07:26

Hello! Stil idag!

En lite längre blå vit randig tröja

ett par ljusblåa jeans

ett halsband

midjebälte ett blått.

(Bild kommer senare)


Dagens sak: Mobilen

Dagens smink: ett Läppglans från H&M

dagens måste göra:Läsa!

Dagens roliga:vara med Johanna!

Dagens tråkiga:Kanske plugga engelska!

dagens tv-program: Kören i kväll på ettan kl 20.00 Handlar om kör sång! Det borde väl passa mig ;)

Dagens bästa ämne: Livskunskap

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=q_IKzasp8jw


Ha en bra dag!<333

Av Paula - 25 maj 2010 06:18

God morgon! Internet funkade inte i går så det blev bara ett inlägg! Jag antar att ni är lite sugna på att se fler bilder på kattungarna? Här kommer det fler=)


Min gårdag:

Jag var i skolan, kom hem spelade sims och sedan läxor och rensa sniglar ur kanin buren! Inte specielt rolig dag!


idag ska jag:

Skolan, Vara med Johanna! Bild på henne där nere! Kram på Johanna!  

  Visst är dom SÖTA!    


Nu är det dags att fixa frukost! Kram på er alla Läsare!<333333333333333   

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards