Paulaas

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Paula - 22 maj 2010 19:00

Hej! Sorry att jag inte skrev i morse men jag åkte nästa direkt till Min kompis Becky<3 Vi pratade och hade jätte roligt sen åkte vi och bada utomhus för första gången i år! Det var så varmt Varmare en det var i vatten förra sommaren! Nu har jag tagit lite kort men min kamera! dom blev väldigt bra! Snart ska vi grilla<3 skönt i "sommar" värmen! bara mysa med familjen! och jag tar en hel massa kort antagligen! vad ska ni göra i kväll?


      

Några bilder! (finns finare)

Av Paula - 22 maj 2010 09:37

I går var Sandra här! Vi var väldigt trötta efter en jobbig skol-vecka! Men vi åt pizza och sen rabarber paj som sanna hade bakat Mums! vädret är sådär som vanligt hoppas inte att det åskar idag igen det har gjort det 2 gånger i rad! Det är inte roligt med åska, men jag är inte rädd för den är ni det? Men nu ska jag faktiskt äta frukost så hörs vi sen!


   herrå!<3

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards