Paulaas

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Paula - 2 maj 2010 13:25

Slappar framför notting hill med Cola Kul!.. Ne inte specielt. HAr väldigt ont i nacken, nu äter jag päron, Orkar inte göra något idag Riktig slapp dag kommer säkert inte kunna sova i kväll därför suck! Hoppas ni kan sova i natt! Tvn står på i bakrunden men kollar inte, Funderar på att sova en stund faktiskt skulle vara skönt! God Natt!




  

Av Paula - 2 maj 2010 11:51

   hej hej! Sitter och har tråkigt framför datorn finns roligare saker man kan göra men inte vad jag kommer på. Sitter bara och kollar Fokis Blogg Intressant va? Nepp! Har verkligen JÄTTE tråkigt men är också JÄTTE trött funderar på att sätta på Notting hill i dvd och kolla? Vad sägs om den idéen? Bra enligt mig nu blir det notting hill med Julia roberts och hugh grant i huvudrollerna! ha det bra Kramiz!


  


Av Paula - 2 maj 2010 10:03

GOd morgon! Förlåt att jag inte skrev mer i går kväll men internet la av så kunde inte komma in sorry! Jag knäckte nacke igår kväll så har VÄLDIGT svårt att röra mig! I går kväll var det jätte kul! Sandra och jag spelade väl mest sims 3 men men! Ska försöka tvinga mamma att åka och shoppa idag känner mig shopping sugen!   Mums! <3   Blogg- galen     Knäppisen själv

BÄR!      Ansiktstvål från Cosmopharma      krämer jag fick för länge sedan   Majbrasa!     Raketer     Raketer   Sanna och Söta syssligen Lova!   Jag men min sjal runt huvudet!



Nu ska jag kanske gå ut och gå Ha det så bra Kramiz



  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards