Paulaas

Alla inlägg under maj 2010

Av Paula - 9 maj 2010 14:10

Nu har jag och Sandra bakat Cup cakes! Dom blevv Ganska goda! Mums!                  


Mums Mums! <33  Hoppas ni får en bra Dag!



/ Paulis<3  

Av Paula - 9 maj 2010 10:24

God morgon! Sitter med Sandra och är inne på Msn m.m Kul kul! Men snart ska jag äta frukost och se blir det bakning!n Hoppas ni fåren bra Söndag innan skolorna börjar Kram kram!

Nu ska jag fram med frukosten! kramiz igen!




Av Paula - 8 maj 2010 15:45

God eftermiddag! Åt lite för ett tag sedan korv med bröd. Har ju åkt raggarbil idag! En Edsel -59 Jätte fin! Älskar den bilen!<3 Fina bilder? Ikväll blir det kul! Sandra ska sova över och så är det ju brottskod:försvunnen!Lovve! I morgon ska jag och Sandra baka cup cakes! Ha det bra Kramiz

                       


  

Av Paula - 8 maj 2010 11:13

Nu ska jag dra på raggarträff(Åker och träffar annat folk som har raggar bilar) I mammas raggar bil! Bilder kommer senare ha en bra lördag kramiz!




love! Paulis<3

Av Paula - 8 maj 2010 07:39

God morgon! Väderet här är inte specielt bra grått och mulet och blåst! Finns det sämre väder? Hoppas solen tittar fram så man får se en sådan också! nu har vi varit och tvätta bilen! nu blir det frukost och melodikrysset! Kramar




Paulis<3

Av Paula - 7 maj 2010 18:55

Här kommer ett tips! Ballerina kladdkaka doppa för bästa smak! Den är jätte god!  +     +   = MUMS!<333 Mumma kardemumma! ! Om ni inte har smakat smaka!


Nu ska vi snart äta mat. Kent och mamma håller på att göra köttfärs av Vildsvinet som kent har skjutit. Kent är Pappas kompis och båda dom är jägare! Ha en bra Fredag för kväll! Skrever antagligen mer sedan! kramar!



/ Paulis  

Av Paula - 7 maj 2010 16:07

här kommer lite bilder p mitt goda mellis!   Melon och Bubbelvatten   Vanilj glass med kakao och Vaniljsocker MUMS!

Recept på Glassen! Ta Vanlig Vanilj glass häll över Kakao och sedan heller du på Vanilj socker Eller vanligt socker! Det är så gott!

Mums!


I kväll ska jag nog bara mysa med familjen <3 Vad ska mina söta läsare göra då?



Love, Paulis

  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards