Paulaas

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Paula - 4 maj 2010 17:25

   Måste snart dra till speedway. Hoppas ni får en JÄTTE bra kväll det kommer nog jag ha Kanske ska vara med Sandra och Hennes Kompis Moa m.fl Kanske bara. Ha en trevlig kväll Önskar Paulis!


Här Nedan för har jag gjort en bild som visar vart mina läsare finns<3 Kramar Paulis! 



















  

Av Paula - 4 maj 2010 14:56

          Hej! Jag kom nyss hem från skolan, Och Satte mig nästa direkt vid datorn! Jag är verkligen beroende! Snart ska jag gå och mata min söta kanin sen ska jag baka Tacos paj! Vi ska på speedway ikväll och då ska vi äta den mums! Här kommer lite bilder från igår:                      Typ bara "Gott" på Hela kalaset Mums! Tunikan är från Kappbahl och jag tror den finns kvar där än.


Bilderna där högst upp är från idag! Den lilla "smilie" Gubben där uppe sitter på en glass vi har Gullig va?<3 Nu måste jag dra mina Söta Läsare! Komentera tyck till mm nu Kramiz





Av Paula - 4 maj 2010 07:29

Nu är jag klar med min klädsel idag. Jag glömde säga att Min Nackspärr Är borta och att jag är jätte lycklig för det! Sitter här nu och och dricker bubblel-vatten Gott! Hur gillar ni ert vatten Bubbel eller utan bubbel? Jag gillar men bubbel mest! Jag ska försöka göra Ett inlägg i Paulis funderingar.  När jag kommer hem blir det blogga,Göra mat paj och Läxor Inte den sämsta dagen någonsin!!!

Fint P-Halsnband? Jag har Massa men P Älskar faktiskit dom<3


Nu måste dra! Annars kommer jag missa skolbussen!


     

Av Paula - 4 maj 2010 06:24

God morgon alla söta Läsare!<333 Idag blir det inte mycket att göra bara skola, Väldigt tråkigt. I morgon ska vi till en lantbruksskola som har skogsdagar Jätte kul att få lära sig allt mellan skog och lantbruk, eller lära sig mer efter som jag bor på landet, Jag har fortfarande inte kommit på något ny inriktning men som ni kanske har sett har jag startat "Paulis funderingar" som jag kommer lägga ut min konstiga funderigar, Det skulle nog bli konstigt va?Lägger ut bilderna från igår sen men här kom ett litet smakprov av min klädsel! Hjärtat är till er Mina Läsare!<3

   




     

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards