Paulaas

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Paula - 3 maj 2010 17:57

Älskar er alla Läsare! Statistiken Går uppåt Är SÅÅÅ GLAD! Kommer blogga efter Kalaset Men ville bara att ni skulle veta att Jag är Så GLAD!      


Hoppas ni alla får en Bra Kväll! Jag kommer vara glad hela kvällen för nya rekordet av Läsare !<3333   

  

Av Paula - 3 maj 2010 17:57

Älskar er alla Läsare! Statistiken Går uppåt Är SÅÅÅ GLAD! Kommer blogga efter Kalaset Men ville bara att ni skulle veta att Jag är Så GLAD!      


Hoppas ni alla får en Bra Kväll! Jag kommer vara glad hela kvällen för nya rekordet av Läsare !<3333   

  

Av Paula - 3 maj 2010 17:36

Hittade en Kattunge på Youtube som var JÄTTE gullig! Han var överrallt tyvärr tror jag  att ägarna har satt dit han på nästan alla ställen!

http://www.youtube.com/watch?v=_ZSbC09qgLI&feature=related


Såå Gullig!<3





Av Paula - 3 maj 2010 15:56

Nu ska jag ut och gå med Alice min sötis till hund! Hittade en bra "stil tills i kväll" Men visar den sen! Hoppas ni får en bra efter middag Nu ska jag slänga på mig ett par skor och gå ut i solskenet! Men målnen täcker det nog snart tyvärr  Ha det bra Kramiz


  

Av Paula - 3 maj 2010 14:42

Hej! Kom precis hem från skolan, Tog ett snabbt mellis i form av risifrutti Inget jag brukar ära men det funkar! Vad tycker ni om risifrutti? Gott? Äckligt? Och hur brukar ni göra om ni äter risifrutti? Häller ni över sylten rill riset? eller äter ni det som det är? Vil gärna veta hur ni gör jag äter som det är. Ni kanske undrar varför jag skrev Kalas! I rubriken? det är för att jag ska på 75-års Kalas! Min Farmors lilla systers man fyller år! Grattis till dig Göran! Det ska jag göra i kväll måste hitta något "fint" att ha på mig Hm..., Ska se vad jag hittar!


Risifrutti!

  Johanna och Gustav på Bussen!     Jag i skolan!    Tegen Haha!

Jag tänker byta inriktnig på bloggen jag vill inte vara en "Mode" Blogg längre, Så jag ska ändra lite men det kommer fortfarande vara Dagens stil och Typ när jag shoppar visar jag vad jag har köpt men inte mycket mer, Jag försöker komma på nya idéer Men det står nästan still Kan ni hjälpa mig? Vad skulle ni vilja att jag skrev om?  Hjälp mig med Idéer! Snälla!


Dags för mig att kolla efter kläder tror jag.



Ha en bra Måndag!


  

Av Paula - 3 maj 2010 07:14

   Ja det kan vi väl? Glömma måndag morgon! Vaknade 06.00 men orkade inte gå upp. Sen fick pappa komma och väcka oss halv 7. Idag ska vi inte göra något specielt faktiskt tråkigt! Men nu ska jag dra in till farmor!


På bilden har jag en sak som hjälper nacken! Ha en bra dag Kramiz! ps. Jag kommer inte längre vara en speciel "Mode" blogg snart jag ska hitta nya inriktnigar!ds.



  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards