Paulaas

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Paula - 23 maj 2010 13:07

  Min snygga Kamera!   Bra böcker! (ett måste)   kollegeblock! Måste!        Instruktionsbok till min kamera!      Ja snart åker vi till mormors grav och planterar blommor! Har tagit med mig lite saker till resan(låter som jag ska vara borta i en vecka) Och läsa m.m


Stora kramar Paulis<3

Av Paula - 23 maj 2010 12:05

Godagen! Jag kommer visa lite hår prudukter och smink idag!


vi börjar med Ansiktet! först använder jag tvålen den är från chosmpharma och det är en ansiktstvål som funkar väldigt bra.


Detta är en ansikts sprit som är väldigt bra! köpte på  apoteket!

  



Glas flaskan är min parfym som är köpt på ullaed!


  Mascaran är inte specielt bra.   Ögonskuggan jag använde!   Den är från h&M   mn hår prudukt Älskar den!   Min tandkräm haha!   Min dag kräm! väldigt bra!



detta var några av mina prudukter!

Resultatet!

    

Jag är nöjd!


Stora kramar! Paulis


  

Av Paula - 23 maj 2010 10:59

God morgon! Vaknade ungefär vid 10.00 idag! Planerna för idag är att åka och plantera blommor på min mormors dag, Det är ganska långt att åka jobbigt! Att åka bil är inte min favorit grej i livet precis! Synd att vi inte har mobiltinternet! vill ha Datorn med mig! Men så blir det inte idag =,(. Nu sak jag gå upp och dusha och göra mig i ordning det blir en grå,tråkigt och blåsig dag i dag! Inte roligt, Får se om jag hittar några färgglada kläder att ta på sig! så man lyser upp dagen :-) Nej nu ska jag dusha!


Tänkte visa vilka produkter jag använder till mitt hår m.m  

Stora kramar Paula/ Paulis<33333  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards