Paulaas

Alla inlägg under juli 2010

Av Paula - 13 juli 2010 09:21

Hej hej! Nu har jag en hår inpackning i håret! Den består av olivolja och ägg. Den är jätte bra och den ska sitta i en timme så då kan man kolla på tv en stund! Dela med er gärna av er era skönhetstips till hela kroppen! Snyggt? haha Nej!!! Tipsa på nu!  

Av Paula - 13 juli 2010 08:38

Hej hej! sitter på golvet i vardagsrummet och njuter av sommaren:D vad gör ni? Idag ska jag  inte göra något hoppas jag! bara njuta av att vara ledigheten! Läsa en bok i gräsmattan kanske?;) vad ska  ni göra idag då? jag har faktiskt inget mer att skriva om:D

hej då! Kramar!

Av Paula - 12 juli 2010 22:07

Hej hej! kom just hem från pappas kompis kalle som också har kattungar. De är födda på samma dag som våra men deras är mycket större. En liten nyhet som ni nog inte vet är att vi har tingat en liten sköldpaddefärgad kattunge! Hon är så söt söt! Det är ett par tre veckor kvar tills vi kan hämta hem våran söta söta kattunge:D Men hon har inget namn! Kan ni ge några tips på namn till en liten söt hona? Tacksam för era idéer på namn!  Nu sitter jag här och dricker lite äpple,apelsin och morots juice! Mums mums! Snart blir det väl kväller efter som mamma och pappa måste sova . Sov gott alla bloggläsare!

Kom ihåg att skriva era idéer på namn!  Så söt!    Missen<3

Av Paula - 12 juli 2010 12:25

Hej hej! Jag gick upp vid 10 så det var väl skönt! Sen dess har jag suttit vid tvn hela morgonen. nu sitter jag vid datorn inne vid tvn och myser med en av kattungarna. Den svart vita lilla kattisen. Vid två åker vi och badar med farmor det blir kul det:D vad ska ni göra idag då? Berätta gärna!!!Jag ber om ursäkt för mitt hår för det är inte i ordning gjort idag. Vi hörs mer senare! Kramar paulis  

Av Paula - 11 juli 2010 16:29

Hej hej! Sitter här i bara linne och suckar över värmen! Det är aldelles för varmt!!! Man dör ju i denna hetta! Vi har nyss kommit hem från komfirmationens efter fika hos anki och efter det så handlade vi! Det var varmt! Inte ine i affären men över allt annars bilen,ute över allt! Hatar när det blirför varmt! nu sitter jag här med en av mina katter den är så söt! Pussi pussi katt. Nu ska jag bara njuta vid datorn! Kramar

Av Paula - 11 juli 2010 08:19

Hej hej! I dag är det ju komfirmationen som sakt! Det blir väl kul antar jag. Jag kanske inte hinner blogga mer för än jag kommer hem kramar Paulis

Av Paula - 10 juli 2010 23:06

det blev några bilder idag i allafall för att både kameran och inladdningskabeln till datorn var brevid datorn! Så det blir lite bilder idag!       denna bild är precis samma men på auto istället för bs vilken skildnad va?   Denna bild är tagen med bs inställd på blomma   I går ramlade jag på stranden och fick detta sår. Ont gör det!           

Av Paula - 10 juli 2010 22:57

Ja nu säger jag natti natti till er eftersom jag ska på konfimering i morgon kl 10. Det är mammas gudbarn som ska konfomeras i morgon så det får man hänga med på! Så då blir det att sova lite nu! Hoppas alla har haft en bra dag! Jag lägger upp bilder från idag i morgon och antagligen även en outfit bild! Ha en bra kväll ni som kan vara uppe! Kramar Paulis

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards