Paulaas

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Paula - 27 juli 2010 22:57

God natt mina läsare! Jag ska nu gå och lägga mig för att i morgon ska vi fixa saker till Gotland i morgon!:) Ååå! det är bara 4 dagar kvar tills vi åker! Okej då 4 dagar och en timme;)Snart åker vi!!!! Ska bli så kul<333 men nu ska jag säga god natt! God natt! Vi hörs i morgon!

Av Paula - 27 juli 2010 18:50

Hej! Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har varit och plockat blåbär! Det blev mer än en halv hink men ska se hur mycket det blev när jag har rensat;) Annars så har jag inte gjort något faktiskt:) Njutigt lite av det fian vädret men det är jobbigt att plocka blåbär i det... Var nyss ute och såg att våran katt skrot (Han heter så) Hade tagit en Svala :( Det är inte rolig att se fina fåglar i munnen på en Stor svart katt:( Om tio mínuter ska vi hämta våra kebab med bröd! Mums!!! Det ska bli väldigt gott!:) Vi hörs senare kramar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Paula - 27 juli 2010 08:27

Hej! Gick upp för en stund sedan. Nu sitter jag och väntar på rostbrödet! Tack för frågorna igår!! Ställ gärna fler:) Svarar snarast:) Nu ska jag se om bröden är klara:)

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards