Paulaas

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Paula - 6 juli 2010 21:35

Hemma från speedwayen nu! Indianerna vann! YESS! Älskar att sitta och kolla på speedwayen! Nu ska jag bara ta det lungt så vi hörs i morgon!

Av Paula - 6 juli 2010 17:02

Nu kommer outfiten tills i kväll h   a en bra kväll ni!

Av Paula - 6 juli 2010 15:07

hej hej! Vi kom nyss hem :D Vi åkte till mammas chef och fikade! vi fick kläder av henne! Jag fick bl.a skjortor att ha över typ linnen! Bild på en av dom! Hoppas ni har det bra för nu ska jag hjälpa mamma med maten hej hej!


   


Fin?  

Av Paula - 6 juli 2010 11:41

Här kommer bilder på en av klänningarna jag fick i går!   var sur jag såg ut :O   Så ser klänningen ut! Den är köpt på ellos så ni får leta där!

vi kör en dagens också idag!


Dagens kläder:Klänningen där uppe

dagens smink:Lite mascara

dagens måste:Inget

Dagens Roligaste:Speedway

dagens tråkigaste:Inget än

Dagens hälsning:Hej!

dagens sak:mobilen

Dagens gör just nu:Ska snart åka och handla


Ja nu ska jag faktiskt åka ha en bra dag!

  

Av Paula - 6 juli 2010 10:56

hej hej! Nu har jag målat klart mina tånaglar dom blev ungefär aprikos färgade vilket är svårt att se med kameran! Syns lite hoppas jag!

Jag kom på att jag inte berättade att jag köpte lotter på bröllopsutställningen igår och jag köpte två och vann på båda!       


   Mums! i allafall After eighten :D


Nu ska jag gå och duscha för att mamma och jag ska antagligen åka och Handla stolar till speedwayen! Kommer en bild på en av mina klänningar jag fick Igår! Kramizzar!

Av Paula - 6 juli 2010 09:14

God morgon! idag ska jag inte göra specielt mycket tror jag i allafall.

Det blir väl bara att njuta av ledigheten! Tänkte faktiskt Ta hand om mina fötter idag! Fotbad och måla om blir det nog!









Idag är vädret ganska dålig idag lite sol men mycket moln 16,1 grader just nu! Ganska bra i alla fall!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards