Paulaas

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Paula - 10 juli 2010 23:06

det blev några bilder idag i allafall för att både kameran och inladdningskabeln till datorn var brevid datorn! Så det blir lite bilder idag!       denna bild är precis samma men på auto istället för bs vilken skildnad va?   Denna bild är tagen med bs inställd på blomma   I går ramlade jag på stranden och fick detta sår. Ont gör det!           

Av Paula - 10 juli 2010 22:57

Ja nu säger jag natti natti till er eftersom jag ska på konfimering i morgon kl 10. Det är mammas gudbarn som ska konfomeras i morgon så det får man hänga med på! Så då blir det att sova lite nu! Hoppas alla har haft en bra dag! Jag lägger upp bilder från idag i morgon och antagligen även en outfit bild! Ha en bra kväll ni som kan vara uppe! Kramar Paulis

Av Paula - 10 juli 2010 12:28

   Nya header! Japp nu har jag en ny header! Vad tycker ni om den?

Av Paula - 10 juli 2010 11:00

Hej hej! nu har en varit en familj här och kollat på kattunge:D Den grå vita blev det! ´Det vär skönt att ännu en är borta:D Nu ska vi åka till sandra och vi ska ta ner något träd som dött sedan ska vi åka och äta glass! Mums! Bilder kommer väl senare idag! Vi hörs sen<333

Av Paula - 10 juli 2010 00:31

Hej hej! Sitter här med sandra och dom andra spelar kort! idag har jag prövat på fanta lemon! Det var faktiskt riktigt god Mums! Annars har vi drickigt trocadero,cola och sprite :D Mums! sen åt vi dubbla chokladflarn! Mums! En riktigt bra kväll!  HAha;D   Chokladflarn cola

fanta lemon         sprite och trocadero!


mumma kardemumma!
God natt alla blogg-läsare ska vara vaken ett tag till men bloggar nog inte mer!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards