Paulaas

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Paula - 13 juli 2010 21:20

Har nyss ätit mat -färskpotatis och någon köttbit typ. Sen blev det glass med choklad bitar och en bit Toblerone:D Lite lyx här på tisdagskvällen och kollade på allsång på skansen! Det är ett ok program;D Nu ser jag solen sakta gå ner och sitter här hos er och bloggar:D Nu ska jag sova kanske om en stund tröttig idag<3 kramar och god natt<3

Av Paula - 13 juli 2010 19:24

Hej! Nu på eftermiddagen/Kvällen har jag nästan bara suttit och skrivit på en berättelse jag håller på med! Den handlar om Jon och Lea som var ihop under ett sommarlov mellan 5:an och 6:an. Men lea tuppar av ute vid en liten stuga och åker in på sjukhus. Efter den insidenten träffas dom inte mer och Jon flyttar till stockholm. efter 10 år kommer Lea som nu är en berömd författare in med halsfluss och träffar Jon som är läkare. Men dom känner knappt igen varandra och kommer inte på det heller då. Jon bjuder ut lea trotts att han har en sambo. Jag gillar verkligen att skriva berättelser så det är bara kul att fastna där igen. Om ni vill kanske jag kan lägga ut den när den är klar? Snart blir det mat! Jag är så hungrig att jag snart dör! nej det är överdirvet men hungrig är jag!


Kramar en hungrig och skrivar Paulis

Av Paula - 13 juli 2010 15:45

Hej hej! sitter här med min syssling amanda som kom hit idag! Vi satt och sprättade ärtor men nu så sitter vi här och vädret är dåligt! Kvaft,blåsigt och snart kommer regnet och åskan förhoppningsvis! Min Syssling Amanda är 11 år så inte så himla liten:D Nu kommer åskan Wiii! Nu ska jag bara slappa och när amanda åker så fortsätter jag nog skriva på min berättelse! Kramar Paulis och Amanda som gosar med Alice!

Av Paula - 13 juli 2010 09:21

Hej hej! Nu har jag en hår inpackning i håret! Den består av olivolja och ägg. Den är jätte bra och den ska sitta i en timme så då kan man kolla på tv en stund! Dela med er gärna av er era skönhetstips till hela kroppen! Snyggt? haha Nej!!! Tipsa på nu!  

Av Paula - 13 juli 2010 08:38

Hej hej! sitter på golvet i vardagsrummet och njuter av sommaren:D vad gör ni? Idag ska jag  inte göra något hoppas jag! bara njuta av att vara ledigheten! Läsa en bok i gräsmattan kanske?;) vad ska  ni göra idag då? jag har faktiskt inget mer att skriva om:D

hej då! Kramar!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards