Paulaas

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Paula - 3 juli 2010 16:10

hej hej! Jag har nu gjort mig ordning för bion i kväll! det ska bli så kul<33 vi ska sitta i mitten av mitten enligt karro! :D vi kör en dagens... tycker jag!


Dagens stil:En blå klänning

dagens smycken: Ett par örhängen  och ett halsband

dagens kul:BIO!

Dagens tråkigt: Att det är för varmt!

dagens smink: mascara ögonskugga solpuder läppglans!

dagens måste:Att eclipse är bra!


Foto på dagens stil!        Snyggt?


Sminket idag

1:Börja med en vitt underlag

2:Ta en ljus blå ögonskugga

3:Ta en lite mörkare ögonskugga

4.Ta lite solpuder runt i ansiktet



Hoppas ni får en trevlig kväll!<3

Av Paula - 3 juli 2010 13:36

Ja idag är det en slapp varm dag! Nu börjar vi fundera på att äta lunch Mums! Sen tänker jag tigga till mig glass! Vi hörs om ett tag!

Av Paula - 3 juli 2010 11:54

Hej hej! Löste melodikrysset för en timme sedan och det gick superbra! IDag vet jag inte vad jag ska göra. Annars idag blir det ju somm sakt bio och sedan sover jag över hos Sandra :D Men jag ska nog börja att ta på mig kläder gissar jag är en bra idé! Så det ska jag göra nu!


Väderet idag är sol hela tiden och lite blåst det är 27,5 grader ute och det blir varamare hela tiden!


/ Paulis

Av Paula - 3 juli 2010 09:16

ja kom nyss hem från min morgonpromenad det var väldigt varmt! Jag var tvungen att vända för att fem flugor jagade mig! Dom följde efter mig och surrade runt mig! Väldigt jobbigt! Nu är det melodikrysset snart så det ska lösas :D Och sedan blir det Eclipse såklart! kommer snart och bloggar mer! Kramar

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards