Paulaas

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Paula - 11 november 2010 20:20

Ja om en stund så är det väl dags att sova. trött såklart:) I morgon slipper vi gympan (JAAAAAAAAA! men bara jag i klassen tycker det är bra) vi ska dela ut lappar i hela orten där vi bor (Nästan) Om att vi ska samla in pankflaskor första advent. En rolig grej och vi kommer säkert få massa pengar:D God natt

Av Paula - 11 november 2010 19:32

Av Paula - 11 november 2010 17:15

Nu har jag suttit inne hos farmor och läst den där läxan;) Det gick bra och farmor hade nog velat höra mer ur the wampires diaries;D Men snart kommer nog papa hem sedan vet jag inte vad vi hittar på men något gör vi alltid:D



Länk till låt som jag lyssnar på nu:)

Av Paula - 11 november 2010 15:33

Ja här kommer dagens outfit:D

 


konstig:)  

Av Paula - 11 november 2010 15:19

Ja nu har jag köpt en hatt:D Ja eller en keps kanske man kallar det. Är jätte nöjd med den:)      


Konstiga bilder och den är mörkare i verkligenheten  

Av Paula - 11 november 2010 14:33

har precis kommit hem nu:) Har även fått skriftliga omdömmena idag. De var väl sådär.  Annars så har dagen varit sådär.:D Hörs strax

Av Paula - 11 november 2010 07:26

ja Strax är det att ge sig ut i snö kaoset:/ Jag tycker snön är lite tidig men mysig. Men egentligen hatar jag snö... Jag gillar inte den alls. Blöt,kall,jobbig att gå i. ja och mycket mer men ändå är den kul ibland???? Men Jag ska gå till bussen nu men vi hörs efter kram:D



Vad tycker ni om snön?

Av Paula - 11 november 2010 06:26

[] Du använder läppstift
[/ ] Du älskar att shoppa
[] Du använder eyeliner/kajal/ögonpenna
[ ] Du bär färgen rosa
[X] Du går till din mamma för råd
[ ] Du hatar att bära färgen svart
[/] Du gillar att hänga utanför gallerian
[ X] Du älskar att få manikyr och pedikyr
[X] Du gillar att bära smycken
[ ] Kjolar är en stor del av din garderob
[/] Shopping är en av dina favoritsaker
[ /] Du gillar inte filmerna Star wars
[] Du har gått/går i dans eller gymnastik
[ ] Det tar dig ca en timma att göra dig i ordning
[] Du har fler än 3 par skor
[/] Du bryr dig om hur du ser ut
[X] Du gillar att ha klänning när du kan
[X] Du använder tjej underkläder
[x] Du lekte med dockor som barn
[X] Du gillar att sminka andra för nöjets skull -


Totalt : 8

Resultatet blev: Jag tror inte jag blev helt tjejig;)

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards