Paulaas

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Paula - 12 november 2010 21:30

:)

Av Paula - 12 november 2010 18:11

Nu pizza mys:)

Av Paula - 12 november 2010 16:43

Förlåt att jag inte har uppdaterat när jag kom hem men har suttit och skrivit. Jag fick låna en bok om skrivning av min lärare (Tack!)



Men ska försöka hitta på något kul:)

Av Paula - 12 november 2010 07:32

Dags att strax dra sig mot skolan. Men vi hörs såklart efter. Hoppas ingen halkar idag för här är det jätte halt:(



hörs sen<3

Av Paula - 12 november 2010 06:21

OM DIG

Namn
 - Paula
Bor -hmm...

Syskon - Ett, Sanna!
Ålder - Gissa?

Född - 19 mars
Ögonfärg - Blå
Längd - 1,70

Skostorlek - 40-41
Höger- eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Fisk
Hårfärg - Brunnet
Födelseort - ehh...

 DAGENS:
Låt
 - Någon film musik tror jag.

Saknad -  SOLEN! 

kläder -Pjyamas.

Mat - Inget än-
Godis - -


SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp?
 - Nej det är tråkigt
Tycker du om godis? - Jao!
Hur många gånger i veckan äter du godis? - Oftast helgerna.
Äter du oftast nyttig mat? -Ja

Tycker du att du själv är snygg ? - Nja.
Du ger mycket komplimanger till andra? - Ja faktískt
Är du nöjd med ditt förnamn? - Ja det är jag!
Tycker du att du själv är smart? -  Ja <3
Vad är det sämsta hos dig? -  Att jag gör fel val-

Vad är det bästa hos dig? - Hm sångrösten kanske?
Har du bra självförtroende? - Nej inte specielt
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - Vet inte många!
Du tycker om att vara med det andra könet? - Ja!
Gillar du dina grannar? - Har bara farmor hon är väl OK
Gillar du skolan? - Ja!
Har du några tatueringar? - Nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - 2 gånger kanske?
 Tycker du om djur? -  OFc.


BRUKAR DU...

Sova -  PÅ natten
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - Nej
Klä dig i svart - Ja, ibland
Lita på folk - En del
Drömma mardrömmar - Nej
Gå i skolan -  Ja!
Gå i kyrkan - Nej!
Ljuga - Nej
Vilja dö - Nej

HAR DU...
För många vänner?nej har tyå inga vänner.

Någon psykisk sjukdom? - Nej


Skadat någon? -  Ja, misstag
Färgat håret? - Nej
Några piercingar? Öronen.
Några tatueringar? - Nej
Egen dator? - Ja, men mammas är bättre
Gjort bort dig rejält? - Ja

ÄR DU....


Snygg -Nej!
Söt - Jag tycker det

Kort - Nej!
Klantig - Nja.

Av Paula - 12 november 2010 06:00

God morgon!♥

Att gå upp klockan 6 kan vara jobbigt:) men jag går faktiskt upp frivilligt då. Annars skulle jag få sova en halv timme till. ´Men det väljer jag att inte göra:) Kram på er<3

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards