Paulaas

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Paula - 6 november 2010 11:20

Snart ska man då åka och tända lite ljus på gravar. Bl.a Min mormors. Så vi hörs inte för än jag kommer hem vid 5 kanske? i får se då. Kram och ha en bra allahelgonadag:=)

Av Paula - 6 november 2010 09:37

Sandra har inte vaknat än. jag,mamma och pappa har fått ätit frukost själva. Men nu hör jag trampande steg och hon har tydligen vaknat.

Av Paula - 6 november 2010 08:13

Har nu precis kollat klart på kenzatyra show och nu tänkte jag gå ut och gå en sväng. Sedan kommer man bara sitta i en bil så det ska bli skönt! Hörs sen<3

Av Paula - 6 november 2010 07:27

Ja jag ska försöka börja blogga igen. Bloggen har legat nere ett tag för att jag inte har haft insperation och känt att jag inte har orkat blogga. Men jag kan berätta vad som hänt under veckan nu!


torsdag:Var och kasterade Mini

fredag: Var med sandra. var på bad disco med sandra,syrran och syrrans kompis och sandra sover här.

lördag: Ska vara med sandra en stund och sedan tända ljus på gravar.



Hoppas ni vill följa mig igen jag lovar att jag ska bli mycket bättre.


Kramar från Paulis

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards