Paulaas

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Paula - 1 november 2010 21:32

Ska strax gå och lägga mig tror jag. Trött är jag nu! Idag så har jag väl inte gjort så mycket men vill sova ändå:=9 Vi hörs i morgon eller hur:) ?



God natt alla mina cute Readers!

;(

Av Paula - 1 november 2010 18:01

Nu har jag nyss ätit och känner mig sjuk igen. Tydligen värst på morrnar och kvällar.   

Av Paula - 1 november 2010 13:58

Nu är jag inne från promenaden och tänkte värma mig en kopp te och bläddra lite mer i tidningar. Det är ganska kallt ute men ändå skönt. Solen tittade till och med fram en stund. Men vi hörs senare! kram på alla höstlovisar:)

Av Paula - 1 november 2010 13:19

Har precis ätit en toppen lunch hos farmor. Soppa och fattiga riddare, en höjdare! Innan har jag suttit och bläddrat i några tidningar och bara tagit det lungt. Det funkade faktiskt. ska strax gå ut och gå tänkte jag.

Av Paula - 1 november 2010 09:58

Jag känner mig helt rastlös och vill bra pyssla med något. Men jag har ingen aning om vad! Någon idé? Snart får jag väl städa eftersom jag måste göra något snart. Vad hittar ni på denna dag?


   Baka kanske?

;)

Av Paula - 1 november 2010 08:00

Nu mår jag lite bättre i allafall. Har legat och kollat på Vakna med the voice. Strax ska man väl hitta på något att äta till frukost och sedan vet jag inte vad jag ska göra. Några idéer? Kommer väl antagligen leta nya bloggar. Komentera så kollar jag din blogg.



Vi hörs senare!☺

Av Paula - 1 november 2010 06:47

God morgon... eller inte.

Varför måste man vakna tidigt när det är lov?

Blir galen på det.


Just nu mår jag väldigt dåligt håller nog på att bli sjuk:( Ska nog mysa ner mig i nya soffan och kolla på något på tv.



Kram och vi hörs senare!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards