Paulaas

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Paula - 13 november 2010 23:22

Nu har jag suttit och kollat på någon film på tvn och de andra spelar fortfarande kort.



God natt!

Av Paula - 13 november 2010 20:09

 Alla har väl en dröm. I början kanske det är som Prinssesa eller något i den stilen. När jag var riktigt liten minns jag inte vad jag ville bli. Men i 6 års ålden så ville jag bli frisör och så var det ganska länge. Men nu har jag en annan dröm. Jag vill bli författare och se mina böcker läsas. Få arbeta med böckerna och sedan se de älskas. Det är ingen garanti att de älskas men det hade varit underbart kul. Efter som jag både älskar att skriva och läsa böcker så tror jag det skulle passa mig.



Vilket är ert drömyrke?

Av Paula - 13 november 2010 18:19

Nu är jag färdig fixad och ska åka strax. Hoppas vi hörs senare i kväll:D

Av Paula - 13 november 2010 14:38

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - båda.
2. vara seriös eller oseriös? - oseriös (; nä men beror på.
3. Dricka grön eller röd mjölk? - vit.
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner helt lätt,

OM MIG

1. vad heter du? - Paula

2. syskon? - ett.
3. Vart bor du? - Det ni:)

4. Hur många barn vill du ha? - ingen aning

5. Vill du gifta dig? - Kanske
6. Favorit tid på dagen? - Morgonen

7. Humör just nu? - Bra.
8. Sugen på just nu? - Godis!

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej
2. Har du en hund? - Jaaa:)

3. sover du helst ensam eller med någon?- Ehh ensam?

4. Tror du på spöken? - Nej
5. Är du mörkrädd? - Nej
6. Vad vill du ha just nu? - Godis!


KÄRLEK

1. Är du singel nu?- Ja

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? -  korta känns inte seriösa.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - bror på

4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej

5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Nej
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Nej
7. Har du varit på en blind-date? - Nej.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Bara till mina föräldrar.
9. Saknar du någon av dina ex? - Nejj
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Nej
11. Brukar du tänka på dina ex? - nej
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Nej.

KOMPISAR

13. Har du nån bästa vän? - Ja

14. Är du ofta med dina vänner? - Har bara en vän
15. Vad brukar ni hitta på? - sitta vid datorn

16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ja
17. Vem vet mest om dig? - Sandra


OM DIG

8. Är dina föräldrar skilda? - Nej

9. Gillar du skolan? - Ja<3

10. Hur svarar du i telefonen? - Hej, Det är Paula.

VAD ..
1. Åt du senast? - Nötter
2. Drack du senast? - Vatten
3. Har du på fötterna? - Skinn:)
4. Lyssnar du på just nu - Radio egoina.


1. Hur lång är du? - jag är lång! 1,70
2. Vart bor du? - det du.
3. Är du nöjd med ditt rum? - Nej ska göras om.
4. Villken är din riktiga hårfärg? - Brunett
5. Har du någon sjukdom/problem? - Nej.
6. Vad har du för ögonfärg? - blå.
7. Är du nöjd med dina vänner? - Ja med min vän.5. Gillar du mest hos dig själv? - Min sångröst och hur jag skriver. Annars mina händer,mina ögon och hår:D

Av Paula - 13 november 2010 14:27

Nu har jag legat i soffan och kollat på tv hela dagen. Tiden har bara sprungit iväg. Nu sitter jag i allafall här med inpackning och bloggar. Senare i kväll ska vi till Anki och föräldrarna ska spela kort (Ovanligt) och vi barn sitter väl vid datorn:D  Strax ett test:)

;)

Av Paula - 13 november 2010 11:19

Ja idag vaknade jag 3 minuter i 7. Nu kollar jag lite på doobidoo som jag även såg igår:)

Av Paula - 13 november 2010 10:48

Strax är melodikrysset klart:)




Av Paula - 13 november 2010 08:20

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards