Paulaas

Alla inlägg under april 2010

Av Paula - 18 april 2010 12:28

                      

Lite bilder=) Idag så ska jag åka och handla på marieberg=) kläder tills på Fredag! Sandra kanske och så ska följa med och Handla kläder då blir det Sandras mode tips! Haha=)=)=)=)=)=)=)=)=))=)=)=)=)=)=) Sandra har massa idéer på lut! Eller nej igentligen inte=) Men Sandra hittar alltid hennes mode när hon shoppar=) Nej nu ska jag dra! Hej då!




/ Paulis<3

Av Paula - 17 april 2010 20:03

´Gokväll!!!<3<3<3 På väg till Anki så var det en av min favorit låtar Living On A Prayer med bon jovi på radion och hela min familj började sjunga Väldigt högt Vi hade jätte kul! Nu har vi nyss ätit Lasange och drukigt massa läsk så nu spelar föräldrarna kort för hela kortleken! nu är det körslaget men är inte intresserad av det det är dåligt i år!!!! Men sen är det Brottskod:försvunnen på svt 1 kl:22.35 det måste man bara kolla på!!! http://www.youtube.com/watch?v=lDK9QqIzhwk Där är länken till Living On A Prayer<3333     P.a.u.l.i.s.<.3 Har tråkigt!!! Kollar på Jakten på Julia nu Caroline ska vinna har sett henne live på high school musical på Göta lejon den var Jätte bra!<3333    Hej då!



/ Paulis<33

Av Paula - 17 april 2010 15:21

God lördagsefter middag! Nu ska jag snart på en musikal som min syrra och hennes kör och andra körer som spelar dom har gjort det förut då var jag med=)! men nu ska vi bara se på syrran=) Ska ta MASSA bilder jag lovar!!! Sen ska vi till Anki och Jocke föräldrarna ska spela kort och Sandra ska med och sova över sen=)=)=)=)=)=9 Min bästis!!! Men nu måste jag strax dra hej dåe!


   +    = Bästisar Ofc!


/ Paulis<3

Av Paula - 16 april 2010 21:24

God Natt! Ska sova snart!!!!!! Ses i morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  






/ Paulis<3   

Av Paula - 16 april 2010 19:42

Ja! Nu är det fredag kväll!!!! Snart kanske det blir tv och KANSKE lite mys med Familjen Har nyss ätit stek och potatis hos farmor och sen Eferrätt Jordgubbar och glass Mums riktigt god middag! Ska nog dra nu Hej då!!!!!!!




/ Paulis<3  

Av Paula - 16 april 2010 07:30

Ja Nu är det äntligen FREDAG!!!! Fast i dag är det nog tråkigaste dan på hela veckan i skolan har idrott rast No lunch rast engelska rundan Matte nutidstips TRÅKIGT! Men sen blir det att slappa med min super bra bok! ( elr ettan var superbra!) Annars blir det inte så mycket i dag antagligen=(  I kväll är det typ inget på tv heller SUCK!>




Hej då måste packa klart för skolan!



/ Paulis<3

Av Paula - 15 april 2010 19:42

Ja Snart börjar det ska kolla på det sen blir det sängen!!!! Trött är jag!!!!! en kvart kvar med tråk tråkigt!!!!!!!! Ska dra nu Herrå!!!!!



God natt!!!




/ Paulis<3

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards