Paulaas

Alla inlägg under april 2010

Av Paula - 23 april 2010 07:19

Ja Snart dags att dra=) Hoppas att vi gör något roligt på Idrotten. Sen blir det kvällens stil! Längtar verkligen=) Det är roligare att göra mig i ordning än att vara på discot=) Nu ska jag kolla runt lite på internet Läsa Bloggar bl.a Ha det bra!!!!!


  


/ Paulis<3

Av Paula - 23 april 2010 05:58

Äntligen Fredag! Är väldigt glad fast det inte är så kul dag i skolan=/ Idrott, Matens kemi/NO Lunch Engelska och sist Matte. Inte roligaste dagen alltså=( Men Att det är fredag gör ju allt roligt=) PÅ Matens Kemi idag ska vi ta med saker hemifrån och testa om dom innehåller protein Ganska kul... Och i kväll är det disco!!! Ska ha platt hår=) Ska börja göra mig i orning när jag kommer hem Naglar och så=)=)=)=) Hoppas ni har det bra! Trevlig söndag nu ska jag läsa greentea.bloggplatsen.se Ha det bra=) Kolla gärna hennes blogg!




/ Paulis<3

Av Paula - 22 april 2010 19:28

Hej! Jag undrar en sak... Ska jag har lockigt eller plattat hår på discot? Frågar er Kära läsare (om nu någon läser) Tacksam för Svar!




  Rakt   Lockigt



Jag är ju själv lockig så =) Hoppas ni svarar kram!!!!



/ Paulis<3

Av Paula - 22 april 2010 18:15

Hello! Idag var det skola ganska kul! Läste på Dagis i dag först läste jag två böcker sen skulle tjejerna ha hjälp och ta på barbie kläder så då fick man göra det;) Sen jag kom hem och då har jag gjort engelska läxa och Stekigt plättar och gjort Popovers=) Inte så mycket mer nu ska jag pröva en kjol som jag kanske ska ha på mig i morgon på skoldiscot det blir funny=) Lovar att ni ska få hela min outfit i morgon=)=)=) Smink kläder allt! Men nu ska jag pröva kjolen hare!


kjolen blev Jätte bra<3



/ Paulis<3

Av Paula - 21 april 2010 16:47

Förlåt! Förlåt att jag inte har skrivit men hade inget att skriva, Idag har vi haft cykeldag det var jobbigt men Jätte kul! Nu slappar jag men tänkte faktiskt Dra och träna ( På apparat hemma elr jogga lite... eller båda!) Blir kul kul!!!  Nej nu ska jag nog göra det ha det så bra!!!!=)<3




  


/ Paulis<3

Av Paula - 19 april 2010 19:36

Måndagen har varit ganska tråkig Gick om kring och hoppade över diken i dag kul? Neej! Elr jo ganska. Sanna Var på kören idag och jag satt i bilen en och halv timme typ Inte kul! Annars var det väl en ganska vanlig måndag. I morgon är det tisdag en normal tisdag, Sen På Onsdag så ska vi cykla och kolla på fåglar och ormar Tråkigt! Ska dra nu ses





/ Paulis<3

Av Paula - 19 april 2010 07:40

Ja Nu har jag bråttom vi hörs efter skolan. Schema idag sv,ma,engelska,idrott,ma. BLir inte kul min favorit lärare är ledig inge kul!!!!!



  


/ Paulis<3

Av Paula - 18 april 2010 19:13

Go kväll! Nu är jag tillbaka från shoppingen eller shopping och shopping jag köpte inget så inte direkt shopping. Hittade ingenting jo ett par örhängen hittade jag ur gulliga<33 Vi åt på Macdonals efter att vi hade kollat på kläder. Här kommer Sandras lista över favorit butiker (inte i någon speciel orning)


bik bok

kapblha

h&m

Cubus

Gina

Ur & penn

JC



Ha det bra!



/ Paulis<3

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards