Paulaas

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Paula - 9 april 2010 22:06

ja Sova är det jag mest känner för nu=) Idag har jag varit med min Kompis Julia=) Vi åkte och bada med farmor och Syrran! Jätte kul vi lekte kurra gömma i vattnet Blev lite knäppt men men. Vi har spelat lite plump och jag förlorade så klart=( Jobbigt!!!!!!! Sen kollade vi på Slutet av talang 2010. I morgon  blir det väl inte så mycket tror jag... Kanske vara med Sandra=) Värdens bästa och knäppaste Kompis Såklart! Just nu sitter jag här och syrran bredvid och mamma och Pappa Kollar på tv. Just nu har jag VÄLDIGT Tråkigt!!!! Så Snart dags att dra på sig pyjamas och lägga sig! God natt min Lilla Blogg!      



/ Paulis<3

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards