Paulaas

Alla inlägg under april 2010

Av Paula - 28 april 2010 06:06

God morgon! Vaknade nyss! Jag har sovit hela natten!!! hoppas innerligt att jag får göra det från och med nu! Idag är det ingen specielt rolig dag skola och inget=/


Schema


Torsdag:skola mm

Fredag:Läs dag i skolan ( Man läser hela dagen Jätte kul!!!!!!!!!!!) Kanske maj brasa=)

Lördag:Inte mycket

söndag: inte något vad jag vet=)


Hur ska ni fira första maj? Eller sista AprilxD




/ Paulis<3

Av Paula - 27 april 2010 19:15

Halsen gör ont dämpar det med en sjal om halsen=( Sitter och kollar på Ellos.se hittade VÄRDENS Snyggaste linne<<3333   <-------- Linnet



ser knäpp ut=(



Hoppas ni får en trevlig kväll ha det!


Hoppas jag kan sova i natt!


/ Paulis   <33

Av Paula - 27 april 2010 17:00

Ja Jag har jätte ont i halsen!=( det gör så ont!!!!!!!!!! =´( =´( =´( Hoppas ni andra mår bra för det gör inte jag! Tänkte byta om till pjyamas och sedan börja göra chili con korv<33333


Hoppas ni har det!!!<3










/ Paulis<33

Av Paula - 27 april 2010 06:06

Ja nästan en hel sömnlös natt sov till kl 02.50 sen dess har jag inte sovit typ=( Denna dag i skolan blir den värsta ever antagligen=( Sen har man typ ont i halsen och fryser som en gris! Hoppas jag överlever 5 timmer och 50 minuter i skolan ( Var tvungen och räkna lite matte så jag orkar det sen) nu ska jag snart äta frukost sen blir det att göra sig i ordning ha det!





/ TRÖTT Paulis<3

Av Paula - 27 april 2010 02:59

Detta är mitt "Nattinlägg" Jag kan inte sova det är så jobbigt!!!!!!!! hatar att inte kunna sova! Ja ja ska försöka se vad jag kan göra herrå!











/ Paulis<3

Av Paula - 26 april 2010 19:43

Här kommer massa bilder från skogen!

                                                                           



/ Paulis<3  

Av Paula - 26 april 2010 19:05

Nej tyvärr blir det ingen omgjordnad idag tjejen som skulle hjälpa mig med headern har inte svarat blir nog senare i veckan=) Snart är det sista avsnittet av Arn- tempel riddaren det är så bra=) hoppas alla får en bra kväll! Nu ska jag kolla runt lite mm Ha det!






/ Paulis<3

Av Paula - 26 april 2010 13:11

Det var jätte fint i skogen ( bilder kommer inom kort) Ska snart göra om på bloggen men inte än hoppas ni har det bra!





/ Paulis<3

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards