Paulaas

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Paula - 12 mars 2011 22:42

Kör en frågestund nu! Ask me something:)

Av Paula - 12 mars 2011 22:23

En liten uppdatering från er hemska bloggerska. Har precis sett klart Melodifestivalen. Tyckte inte att Saade skulle vinna. Men hellre han än Danny. Själv tyckte jag The Playtons - The king skulle ha vunnit. Men man får inte alltid som man vill;) Vilken låt tycker ni skulle ha vunnit?

Av Paula - 12 mars 2011 11:19

Igår försvann blogglusten helt. Istället så läste jag,kollade på tv och umgicks med familjen.


Men hittils idag har jag gått,ätit frukost och löst melodikrysset. Vanlig lördagsmorgon. Att solen skiner och snön ligger i bara små högar på gräsmattan utanför gör ju  inte dagen sämre. Idag står det på shemat att vi ska åka och handla för i kväll kommer det bli Melodifestivalsmys med de två av de bästa familjerna som existerar! (Efter min familj:P)


Men nu ska jag se om det finns något att dra på sig.


See u Later:)

  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards