Paulaas

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Paula - 10 mars 2011 20:44

 Det har varit en riktigt bra kväll idag! Åt först kroppkakor inne hos farmor. Sedan har jag suttit och spelat online spel med syster yster! Strax dags att krama kudden. Sista dagen på veckan i morgon. Då blir det läxförhör och rockskola. Sista övningen innan uppspelningen nästa vecka! Usch.... Och vi har förlorat vår basist också. Hon har fått en spricka i nyckelbenet.


Men god natt alla bloggtokar♥

Av Paula - 10 mars 2011 17:15

         Idag fick vi hem ett paket från Ellos. Ett par ur snygga tights. Men ett par Zebra randiga tights man beställt vägrade dem att skicka?! De har jag verkligen längtat efter. Men man får vara glad för det man får!


Ett längre linne och små blommiga tights!

Av Paula - 10 mars 2011 16:34

Idag så har en skjorta varit nedstoppad i jeansen:) Helt okej tyckte jag. Och så åkte mitt snygga halsband på!


  

Av Paula - 10 mars 2011 07:11

Helt förälskad i mitt nya halsband. Älskar stora halsband men fattar aldrig vart folk hittar sina. Mitt är ju inte det största man kan hitta men forfarande underbart. Det är långt meb några pärlor och lite annat i en "Kedja" sedan är det tre vanliga kedjor i olika längder. Ur snyggt!


Lägger upp en bild senare:)



Detta var också super snyggt. Tryck på bilden för källa.


God morgon förresten;)  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards