Paulaas

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Festivalen

Av Paula - 12 mars 2011 22:23

En liten uppdatering från er hemska bloggerska. Har precis sett klart Melodifestivalen. Tyckte inte att Saade skulle vinna. Men hellre han än Danny. Själv tyckte jag The Playtons - The king skulle ha vunnit. Men man får inte alltid som man vill;) Vilken låt tycker ni skulle ha vunnit?

 
 
Ingen bild

Marie

13 mars 2011 02:44

JAg tycker att alla UTOM Swingfly och Sara Varga skulle ha vunnit!! alltså, det spelade ingen roll för mig, för jag tyckte att årets final bidrag höll jävligt hög standard... Första gången som jag kan säga att alla final bidragen var BRA, första gången som jag inte satt och hade ångest inför resultatet... Måste faktiskt säga att Danny ÄR super BRA! Hur kan du säga bättre Eric än honom? :O Jag gillar lille Saades nummer, låten är skön, dansen... älskar glas-krossningen... men han är bara en liten grabb som precis kommit in i spelet, Danny är iaf rutinerad och man för sitt nummer och sin dans, Danny skulle ha vunnit, han skulle klara pressen och Eurovision bättre än jag tror att eric gör... men inga förutfattade meningar här inte, Jag håller tummarna för att han gör det bra...! Som jag kommenterade i en annan blogg (gissa vems ;) haha)

Jag säger bara : "Grattis Eric, och gör oss inte besvikna nu!"

Hoppas att allt är bra med dig! Kram

 
Modebloggaren Olivia

Modebloggaren Olivia

13 mars 2011 10:43

Jag tycker oxå som Marie att det var väldigt många bra bidrag med detta året ! Lite smått chockad sådär. Jag gillade : The Moniker det var en härlig och sprudlande låt ! Eric Saade altså han är ju så sööt , och han sjunger ju otroligt bra och har sådan utstrålning, och sen gillade jag typ ingen mer ! :) Vad tycker du ? Ojj shit vilken lång kommentar jag skrev nu , måste varit rekord !

Kram Olivia

http://olivias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 13 april 2011 19:04

   

Av Paula - 31 mars 2011 14:39

                                                                ...

Av Paula - 30 mars 2011 06:10


Hej då Hej då. Nu går jag till andra sidan. Devote hittar ni mig på. Fotografi.devote.se om man ska vara noga. Då kommer det bli foton och  inte så mycket annat. Men där är jag om någon undra:D      ...

Av Paula - 24 mars 2011 07:21

Ger mig strax av för sista dagen i skolan denna vecka! Hörs runt halv tre! ...

Av Paula - 23 mars 2011 20:07


    .. Så hade jag på mig denna oútfit:)  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards