Paulaas

Alla inlägg under februari 2011

Av Paula - 6 februari 2011 00:35




  




Nu tänkte jag dra mig mot sängen. Har suttit och kollat på film med familjen tills nu. Så det är dags att krama om kudden. God natt Internetvärlden!

Av Paula - 5 februari 2011 19:41





      


Idag blev det ett köp:) En svart sjal från netto. För 9 spänn!


Av Paula - 5 februari 2011 19:21




        




Nöjd med Outfiten idag:) Men MYCKET konstiga bilder

Av Paula - 5 februari 2011 18:07



  





Då var man hemma igen. Vi kom dit först och gick sist. Super trevligt i allafall. Blev bara ett köp. Inredningstidning som mer ser ut som en bok;) Superbra insperation.



Ikväll så blir det nog lungt. Blir inget med Sandra i helgen (Min bästis).


Av Paula - 5 februari 2011 11:46







Hej igen!

Då ska man strax åka då. Väntar bara på mamma. Väldigt nöjd med min outfit idag. Enkel men ursnygg. Ni får självklart se den senare.

Ska nu snabbt kolla igenom lite bloggar innan vi drar!


Vi hörs:)

Av Paula - 5 februari 2011 10:18



  



God Morgon!♥

Idag vaknade jag vid nio. Somnade vid halv ett i går. Vi såg på på spåret sedan skavlan och till sist någon film.


Idag ska jag och mamma åka på inredningsparty hos mammas förra jobbarkompis. De kommer antagligen ha mycket Shabby chic som är min absoluta favorit stil inom inredning. Älskar allt vitt,gammalt och allt det står för.

Av Paula - 4 februari 2011 19:18



  


Då har jag på mig myskläder:) Ett linne, mjukisbyxor och en sjal.

Om ett tag blir det på spåret och sådant onyttigt men fruktansvärt gott.



VI kanske hörs senare!

Av Paula - 4 februari 2011 17:31

     


Hemskt dåliga bilder! Jag vet. Tog dem lite snabbt bara. Ska se om jag hittar något mysigare att sätta på mig innan förvandlingen börjar;)  

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards