Paulaas

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Paula - 4 februari 2011 19:18



  


Då har jag på mig myskläder:) Ett linne, mjukisbyxor och en sjal.

Om ett tag blir det på spåret och sådant onyttigt men fruktansvärt gott.



VI kanske hörs senare!

Av Paula - 4 februari 2011 17:31

     


Hemskt dåliga bilder! Jag vet. Tog dem lite snabbt bara. Ska se om jag hittar något mysigare att sätta på mig innan förvandlingen börjar;)  

Av Paula - 4 februari 2011 17:24






Det kommer ändras ordentligt på bloggen i kväll:) Namn ska bytas och helt ny design. Bloggen kommer inrikta sig på mode nu. Men även min vardag!



Av Paula - 4 februari 2011 14:45






Det blåser storm här! När jag gick hem idag så höll jag på att knuffas i diket;)


Men nu ska jag dra mig iväg för att handla till ikväll. Syrran ska ha en kompis så de skulle ha något att äta på. Sen ser man inte dem mer idag. De kommer sitta och spela Wii hela kvälllen!



Hälsningar från blåsiga landet!

Av Paula - 4 februari 2011 07:16





      



Ja här kommer lite blickar på dagen outfit!

Hela får ni se senare;)




Av Paula - 4 februari 2011 06:20








God morgon!

Idag står lite roliga saker på schemat. I skolan idag har vi "Rockskola". Det är några från klassen som får gå till en utbildad lärare inom "Rock" Intrumenten och bilda ett band. Sedan får man tärna på låtar och sedan spela upp för hela skolan.

Och jag sjunger!

En av låtarna kommer vara Then He Kissed Me - The Crystals.

Så det blir rock övning idag!:D

 

Hoppas ni har något kul att göra idag också!

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards