Paulaas

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Paula - 17 februari 2011 21:20

Nu ligger jag med täcket över mig. En ibnredningstidning ligger uppslagen på magen. Säm gre kan man ha det! Nu ska jag ligga här och sakta bli sömning:-) god natt alla i data världen

Av Paula - 17 februari 2011 19:42

Har nyss ätit. Sitter nu här med min xperia x10 mini pro det var någon som frågade vad jag hade för mobil.Jag vet inte riktigt om det blir att göra något mer idag. Surfa runt och sedan sova för att vara pigg i morgon. Fick även låna något att åka på av R<3. Tack! Nu ska jag kolla lrunt lite till:-)Höres

Av Paula - 17 februari 2011 18:12


    


Ledsen att jag inte bloggat. Är tjurig. Alla åksaker är bort blåsta. Så i morgon blir det 2-5 böcker och ett sittunderlag i solen (om nu vädret tillåter det) mot en vägg. Inte det jag tänkt mig direkt. Men man får nöja sig med det som tillåter.

Ni får en väldigt Orange bild på mitt hår. Uppsatt med två klämmor.



Av Paula - 17 februari 2011 07:30


  



Strax ger man sig i väg mot Skolan. Träslöjd,so och svenska bland annat idag.

Ganska okej. Får se om någon tycker om dagen outfit:?P Den är lite mycket;)


Hörs senare!

Av Paula - 17 februari 2011 07:09



    

Här kommer små blicka på dagen outfit:) Smyckena som jag köpte igår fick användas för första gången. Sedan har jag gjort något annorlunda med mitt hår som ni får se senare:D

Av Paula - 17 februari 2011 05:42

God morgon<3Ligger uppe i min säng och har nyss vaknat. Sla straxx gå ner och duscha. Hoppas ni har sovit gott:-)För det har jag!Vi hörs

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards