Paulaas

Alla inlägg under mars 2010

Av Paula - 25 mars 2010 18:03

Japp idag är det ju våffeldagen så i kväll bli det våfflor Mums!!!


Visst ser det gott ut? åhhh längtar tills maten =)  HahaxD




/ Paulis<3  

Av Paula - 25 mars 2010 14:41

Hej Har varit och shoppat utan att handla Nej lite har jag handlat jag har tagit bilder från olika affärer så ni kan se vad dom har att erbjuda!



Bik bok 60-talet tillbaka


    


Kappahl  Skjorta inne just nu=)

    


H&M läppglansen underbara!

     


Rusta - Roliga strumpor

  


Haha Nu har ni kanske lite idéer på vad ni skla köpa? Nu ska jag spela sims Herrå!   




/ Paulis<3

Av Paula - 25 mars 2010 07:36

Godmorgon! Sitter här och bloggar litexD Emelie tyckte att jag skulle blogga om Mode och sånt så då blir det nog det=) Måste dra väldigt snart =( Dagens klädsel (bild kommer senare)  



en tunnika i grått med kanter i svart

Gråa tigts (Stavnig???)

strumporxD




Måste dra nu Men vi hörs=)




/ Paulis<3   

Av Paula - 24 mars 2010 18:58

Hi! Jag har nyss ätit chilli con carne MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Det var jätte gott! Snart ska jag se     Det brukar vara bra men det är det inte denna vecka men men! Klockan 20.00 är det nog inget idag dåligt!!! 21.00 är det "fuskbyggarna" men jag får inte vara uppe då! Så vi får väl spela in=/ Ja ja =(  Nu ska jag dra Herrå!    



/ Paulis<3   

Av Paula - 24 mars 2010 17:22

Hej hej! Nu ska jag in till farmor hon har varit på sjukhuset och blivit opererad och nu har hon kommit hem! Mamma kom nyss hem hon har jobbat=) I kväll ska vi äta chilli con carne (stavning???) Gott! Vi ska väl gå nu! Så vi ses=)  


/ Paulis<3      

Av Paula - 24 mars 2010 14:41

Hehe ganska gammal bild men ändå!        

Av Paula - 24 mars 2010 14:30

Hejsan! Jag heter Paula=) Jag ska blogg här om mitt liv, kläder och Kanske lite mer saker! Jag gillar massa olika saker te.x Mode och böcker Jag tycker att kläder är sådär mer kanske det är kul men inte alltid. Det var lite om mig det!






/Paulis<3





  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards