Paulaas

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Paula - 26 mars 2010 16:45

japp det har vi gud vad söta dom är ååh dom är typ bara några min gamla Åhh! Jag och syrran såg dom!   <------ Syrran! Gud vad sötisar dom är! Ska dra snart! Mycket krämer smink mm blir det nog och bilder<333 Hej då!  




/ Paulis<3   

Av Paula - 26 mars 2010 15:50

Japp nu har vi ätit dom, dom var mumsiga! Här kommer lite bilder på dom                   Jag har decorerat Alla Hinner inte skriva receptet nu för jag ska byta om och gå och ge kaninen mat Hinner kanske ett inlägg till innan vi drar på "Krämparty"


/ Paulis<3   

Av Paula - 26 mars 2010 15:00

Nepp det blev ingen smotthie utan popovers typ pankaks muffins jätte gott skriver ut receptet sen=) Ikväll ska jag på "Krämparty" hos mammas Kusin Kul kul mamma hade det i söndags så vi ska få grejerna av hon som är säljare Jag får en ansikts tvål en ögonskugga och ett vitt nagellack Jätte bra kanske köper något mer i kväll och många bilder blir det nog=) Nu fick jag ta ut popoverna mums! nu ska jag gå och hämta bär till och grädde MUMS!!! Vi hörs senare hare!






/ Paulis<3

Av Paula - 26 mars 2010 14:17

    Sandra  Min hylla! !  Ja Äntligen nu är det fredag på riktigt!!! Skolan har slutat! Funderar på att Göra smotthie (Stavning?)  till mellis! Men nu om min dag i skolan har några bilder på några i min klass!    Johanna!



     Emma!




Haha nu ska jag dra! Hare!



/ Paulis<3




Av Paula - 26 mars 2010 06:33

Godmorgon! Vaknade nyss Trött!!! Snart blir det frukost Mums! Planering för dagen

Skola (Idrott, No , eng och Matte)08.10-14.00

åka hem (hemma vid typ 14.15)

sen vet jag inte mer idag!


Kanske ska kolla på Let's dance ikväll jag tycker det har varit så dåligt i år! Idag blir det nog inte så mycket annat.


Nej nu måste jag göra frukost! Hare bra!



  


/ Paulis<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Kolla gärna tunt på bloggen och Komentera/ Tyck till Kram Paulis

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Sommar
 höst
 vinter
 vår

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS

Besöksstatistik

cocoo.se

Gästbok

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

bloggar.topplista.se

Blogg Topplista

bloggerfy

hittablogg

Tiden har sin gång


Ovido - Quiz & Flashcards